Cetonia vinduer med utætte glaslister, advarsel.

Hej forum

Jeg har en rigtig træls sag med CETONIA. Vand mellem udvendig liste og glas. Resultat: efter blot få uger ligner mine vinduer en losseplads, og jeg har haft en uhyrlig dårlig opfattelse af CETONIAS vilje og evne til at afhjælpe problemet

Mvh. Soegroni
Hej forum Jeg har en rigtig træls sag med... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Boje- tror du har været ude hos mig, det er den samme smøre du her kommer med.

Cetonia stinker- føj for satan.


100% klamp

"Cetonia stinker- føj for satan."

Troede egentlig at den type umodne indlæg kun fremkom i anonyme henvendelser.

Hvor man så blot udskifter navnet til den "hadeperson" man nu lige i dag føler trang til at tilsvine!

Kan vi se frem til et mere nuanceret indlæg klamp!

ingen skal censurere mig :-(

100% klamp

Helt enig klamp!

Og jeg giver osse bare udtryk for min mening!

Men 3 gange ffs virker nu altså barnligt. .o(

Og det var dog langt mere interessant om du fortalte historien om "Boje-s" besøg - hos dig! :o)
Annonce
Hør her venner !

Jeg er ikke ansat hos Cetonia og ingen af jer har haft besøg af mig eller kender mig.
Så stop nu de historier !
Jeg sagde jo blot min mening ligesom I sagde jeres, men det er som om I vil piske en dårlig stemning op hvilket er useriøst når I ikke har hørt den anden part i sagen.
Som en nævner er sproget vist også ved at tage en uheldig drejning...

Boje
Hvad der er useriøst, er folk der opretter deres første indlæg for at modargumentere, i en tråd der indeholder faktiske beviser på sjusk, i form af billeder. Sjusk som montøren ikke alene kan være skyld i, da glaslister mv. bliver monteret på fabrikken. Det virker noget utroværdigt.

Elektronikteknikeren
Helt enig med Gregeren.
Det stinker - He he

100% klamp

Sitting Bull- jeg har fortalt min historie.
Vær lige lidt seriøs og tag at følg med i hvad folk skriver herinde.

100% klamp

Jeg har som mange andre her på tråden, billeder af vinduer fra Cetonia , som ser ud på samme måde.
Det højner vel ikke forståelsen af problemet med disse frygtelige vinduer, at lave en tegneserie ud af det.
Det er nogle stinkende dårlige vinduer de laver, og folk skal holde sig langt fra Cetonia, ellers beder de selv om vinduer og service i så ufattelig dårlig kvallitet, at man med rette kan kalde Cetonia for en stinkende (forretning)

100% klamp

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis