Så kom forslaget til solcelle ordningen.

http://borsen.dk/nyheder/politik/ar...eller.html

Ser ud til det også kommer til at ramme eksisterende kunder også, de skriver godt nok en fair overgangsordning, men politikeres mening om hvad fair er har jeg ikke meget tiltro til.

http://borsen.dk/nyheder/politik/ar...eller.html... Vis hele indlægget
42 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er aldeles ikke principielt uenig med dig BOFH.

Det jeg hidser mig HELT meget op over er, at den radigale idiot står og lover mig direkte, at intet vil blive ændret over night for de, der allerede har investeret, og så kraftedemig alligevel gør det med tilbagevirkende kraft, 2 dage efter jeg har sat lortet i drift.
Havde idioten ikke sagt det så håndfast, ville jeg ikke have gjort det, idet jeg ikke har nogen tillid til den slags undermennesker, men hans garanti var det, der gav stødet til, at jeg alligevel gjorde det. Min kone havde igennem nogen tid talt for, at vi skulle gøre det, men jeg var nervøs for det. Men med en direkte garanti i ryggen skred jeg alligevel til værket.

Men ellers er jeg overbevist om, at fremtidens elforsyning vil komme fra A-kraft, som det eneste brugbare, evt. kombineret med brint.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 19 nov 2012 16:10
Jeg er aldeles ikke principielt uenig med dig BOFH.

Det jeg hidser mig HELT meget op over er, at den radigale idiot står og lover mig direkte, at intet vil blive ændret over night for de, der allerede har investeret, og så kraftedemig alligevel gør det med tilbagevirkende kraft, 2 dage efter jeg har sat lortet i drift.
Havde idioten ikke sagt det så håndfast, ville jeg ikke have gjort det, idet jeg ikke har nogen tillid til den slags undermennesker, men hans garanti var det, der gav stødet til, at jeg alligevel gjorde det. Min kone havde igennem nogen tid talt for, at vi skulle gøre det, men jeg var nervøs for det. Men med en direkte garanti i ryggen skred jeg alligevel til værket.

Men ellers er jeg overbevist om, at fremtidens elforsyning vil komme fra A-kraft, som det eneste brugbare, evt. kombineret med brint.

Pas nu på blodtrykket..........

Må indrømme at jeg også investerede i tillid til at reglerne for allerede indgåede aftaler ikke blev ændret.

Det er de så blevet..... om 20 år for nettoordningen og for virksomhedsordningen når levetiden for anlægget er ovre. Det er sidstnævnte model jeg vil bruge.

Mine bliver så sat op om ca. 14 dage - og eftersom det er hele folketinget undtaget Liberal alliance der står bag forliget skal der en del til for at ændre det - men risikoen er absolut til stede.

Jeg er nu ret fortrøstningsfuld lige nu - men forventer da ikke at de nuværende regler ikke bliver justeret i anlæggets levetid - som set så tit med andre ting.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis