Skotrendeprofil ved huntonit undertag

Så kommer der næste spørgsmål i mit undertagsprojekt

Jeg har fået specielt bestilt nogle alu-skotrendeprofiler med et specielt mat look. De har være lidt længe undervejs så jeg har lavet en del af undertaget allerede og skal nu have skubbet profilerne på plads. Lidt besværligt, men på den anden side er det jo en fordel at man ikke falder igennem taget når man bevæger sig rundt deroppe

Nå men det er sådan set en standard profil på 165 mm, med opbukkede false i siderne - ligner denne her: http://www.bygmax.dk/alu-skotrende-enkelt-7-alu.html

Men hvordan spiller det så sammen med huntonit pladerne? Hvis man kigger i vejledningen er pladerne bare lagt et lille stykke hen over (Rimelig dårlig vejledning, der er stort set ingen mål iøvrigt!). Klæber man normalt her i øvrigt?

Jeg kunne blive fristet til bare at banke falsene flade med en hammer! Men hvad er den rigtige fremgangsmåde?
Så kommer der næste spørgsmål i mit... Vis hele indlægget
42 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Billeder vendes i paint eller andet program....

Der lægges en bane på langs med skotrenden, også lægges banerne fra taget ned til skotrenden efterfølgende.
Kunne være smart at man kunne vende det online, så man kunne tage billedet direkte fra kameraet og ikke skulle gemme det midlertidigt...

Nå, men jeg er ikke sikker på at jeg forstod, banerne fra taget ned til skotrenden. Betyder det profilen øverst? For den nye del af skotrenden er det nærmest omvendt, her kommer undertaget jo øverst. Men den gamle del?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis