køb af harley(stivstel)

Hej jeg er blevet så gammel at jeg vil prøve en harley men jeg synes der er mange faldgruber , hvilke motorer dur hvordan sikrer jeg mig at jeg ikke får en efterregning fra told og skat når vidunderet er fundet og købt
har hørt om efterregninger på op til 200k for en gammel mc

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

Hej jeg er blevet så gammel at jeg vil prøve en... Vis hele indlægget
46 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Håndværker

Der vil jeg give dig ret, altså med hensyn til børn. Men IKKE med " kværne ". Jo mere larm jo mere sikkerhed. Men sådan er vi jo så forskellige, og det skal der jo være plads til.

Hav en god aften

Mvh Finn
NEJ larm er forurening i det offentlige rum. Der er ikke ret meget der er værre end en møgunge der brøler igennem hovedgaden på sin larmene knallert. Og det bliver ikke bedre af at det er gråskægget fører af en motorcykel.

varmetossen

Hmmmm !
Jeg har lige en rigtig god ide til alle de der larmende motorcykler !

Rundt omkring i Danmark ligger der gamle beton bunkere fra krigens tid, der kan vi stable alle de der vil larme ned
Så kan de rigtigt nyde den larm de udsætter vi andre for, og lukker vi dørene forsvarligt. aftager det helt af sig selv, efterhånden som kulilten overtager ilten i bunkeren
loud pipes save life's!
gamle gnavne mænd kan da ikke høre noget alligevel

Kun 100% er godtnok

Skrevet af captainnemo på 15 okt 2012 01:13
loud pipes save life's!
gamle gnavne mænd kan da ikke høre noget alligevel
Muligt at jeg kan være gammel og gnaven, men min hørelse fejler intet.

Annonce
Skal det absolut være Harley? Hvad med sådan en som min. Den synes jeg da selv er blevet ret fed. http://www.lav-det-selv.dk/Gallerier/Visgalleri/xmid/239

Og ja - loud pipes saves lives

jo den er fin og så holder den lidt bedre
men jeg ville gerne have en stivsteller med springer og apehænger
jeg har en rød puck maxi 998 i forvejen men den er dyr i service og kørekortet er konst i fare i bymæssig bebyg pga det høje 1 gear og så hænger man i håndleddene så 120 er et must for at opnå balance, desuden har jeg planer om at gemme den massimo tamburinis bedste mc design efter min mening

Kun 100% er godtnok

mk.cock.

en fed cykel.!

stivstel.? de kaldes "hardtail".!
fik du købt en rigtig cykel ;-) ?

Pinballs

Nu kunne det selvfølgelig være sjovt at se et svar, men chancen er nok lille her to år efter sagen var aktuel
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også