Fusk med aftræk, gennem undertag

Nu har jeg skrevet lidt om det på et andet forum, men synes lige jeg vil prøve at hører jeres mening her inde.

For at gør det lidt nemt, så har jeg linket til den anden side. Men jeg vil gerne skrive her inde. Bare lidt nemmere, med billeder osv, som allerede er lagt op

http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=22&t=65037&start=30

Jeg har bevidst, ikke lagt tømrer mesters navn ud. Men det kunne meget nemt komme til at ske på et senere tidspunkt.

Elektriker i midt og vestjylland.
Nu har jeg skrevet lidt om det på et andet forum... Vis hele indlægget
96 svar
 Følg tråden
Der er 80 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det gør det også....
Skrevet af primo-ct på 30 sep 2012 18:40
Fulgegitter mod vest vender forkert.

Tak, også en af de ting, jeg ville frem til. Selv om tømrer siger, at det vender sådan, da de igennem de sidste 28 år, har erfaret, at det er den bedste løsning, for at holde dyr ude... Jeg tror sq han har tabt noget, for nu holder det vist dyrene inde, hvis der skulle komme nogen

Elektriker i midt og vestjylland.
Skrevet af primo-ct på 30 sep 2012 18:23
Shit en lorte inddækning. Man må da sige de har været kreativ.


Jeps, de har været meget kreative, især med gennemføringer i undertaget, se de tidligere billeder fra mit eget tag også... Helt i skoven.

Elektriker i midt og vestjylland.
Nemlig, nu kan han så komme forbi kunderne og lukke de stakkel fugle ud, som holder en vågen fordi de desperat forsøger at komme ud.
Skrevet af Koludabyg på 30 sep 2012 18:54
Ja, det gør det også....


Ja og sådan vender det så, på begge sider af mit hus... Hmmm. Og ja, det er vist det mindste af det, havde man så i det mindste vendt "fingerne" ud af, så der ikke kunne smutte en fugl ind, så kunne man have talt om det, men nej, de stritter ind mod loftrummet.

Jeg har godt nok meget løst til at smide hans navn ud på nettet, men den går nok ikke. Bare ærgeligt, at han sikkert har lavet meget andet lort før og gør det igen i morgen

Elektriker i midt og vestjylland.
Annonce
Ja, her kan man så anvende anmeld håndværker, omdømme, trustpilot og vavirk som dog pt. er nede kan jeg se.

Disser er dog nok mest brugt til håndværkere.

http://www.anmeld-haandvaerker.dk/
http://omdoemme.dk/

Dem vil jeg lige kigge lidt nærmere på. Men jeg kommer bare aldrig til at forstå, at man ikke selv kan se, at det er galt, man må da have bare lidt viden om det man går og laver, hvis man har lavet bare lidt af det inden for de sidste 28 år. Begriber det ikke, for flere af tingene, er det meget åbenlyst forkert lavet, selv for en elektriker.

Elektriker i midt og vestjylland.
Tror selv du må igang hvis du vil ha de fejl rettet eller finde en anden håndværker. Du vil da ikke ha ham til at rette op på fejlene?
Ja, det er efter min mening ikke en tømrer der jævnligt laver tagarbejde.

Der er jo forskel på en tømrer der dagligt sætter gipsvægge op, og laver diverse indvendige tømrer/snedker opgaver, også en tagtømrer der næsten dagligt laver tagarbejde.

Er selv udlært i et firma hvor folkene var delt lidt op i finere tømrer arbejde, og grov tømrer som laver det grove og tunge tømrer arbejde.

Grov tømreren laver tagkonstruktioner, bjælkelag, forskalling og gips i huset, monterede vinduer og døre så huset var lukket, de finere tømrer gik så videre indvendigt med at lægge gulve, opsætte køkken og montere lister og inventar.

Har selv gået det meste af min læretid med en "grov tømrer" men lavede heldigvis også en masse andet i læretiden, så jeg kom hele vejen rundt, og lavede alt fra renovering af ældre frede ejendomme, til nybygning af større haller, skoler osv.. men jeg er helt klart er bedre og hurtigere grov tømrer, end jeg er til det finere arbejde, men det er jo også mit eget valg, at jeg selv foretrækker at gå på taget så godt som hele året rundt....
Skrevet af primo-ct på 30 sep 2012 19:55
Tror selv du må igang hvis du vil ha de fejl rettet eller finde en anden håndværker. Du vil da ikke ha ham til at rette op på fejlene?


Nej jeg må hellere få en anden til det, har ikke tiltro til, at han kan få det rettet ordentligt op, så jeg er tilfreds.

Elektriker i midt og vestjylland.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis