Nye vinduer i hele huset, pris ca.?

Hej, kender I til nogen priser på udskiftning af alle vinduer (sådan ca.) i en Bungalow. Selvfølgelig er det umuligt når I ikke har mål m.v.

Jeg er mest til træ/alu og har 12 vinduer der ønskes skiftet. I dag er der træ vinduer med termoruder fra 86 og omkring 92... Så det er vel egentlig en god ide at tænke nyt, og tænke energivinduer?

I kan få min adresse via pm og se lidt af huset på google street view...

Glæder mig til at hører jeres mening og måske hjælp :-)

Hej, kender I til nogen priser på udskiftning af... Vis hele indlægget
42 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så hvis man skifter vinduer i et rum der ellers er godkendt til beboelse (f.eks. i 1930 eller noget i den stil) så må man bagefter ikke bruge rummet længere? Kan I ikke se at det ikke er logisk?

Det er klart at man ikke må lave vinduesåbningerne mindre end det er muligt. Men mange ældre huse har kælderarealer godkendt til beboelse, der bestemt ikke har vinduer der er redningsåbninger. Og som så heller ikke ville være mulige at godkende i dag.

Der er forskel på ombygning og udskiftning.
Nu er jeg jo stadig nybgynder på området omkring vinduer... Så rart med alle jeres hjælp, sætter jeg stor pris på :-)

Jeg har et nyt spørgsmål og håber ikke det lyder dumt...

Vinduer med lysninger, hvilke fordele har det? Er det noget jeg skal tage højde for i et endeligt tilbud på nye vinduer?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også