Hvor stor rabat kan fås på nyt køkken

Jeg er ved og købe nyt køkken. og er i tvivl om hvordan de forskellige køkken firmaer giver rabat. 
jeg har været i vordinborg, og i Invita. Synes generelt priserne i vordinborg køkkenet er noget højere end de er hos Invita.
Idag var jeg så oppe og snakke med Invita køkken, og der gav han mig en rabat på 23%, men ved ikke helt om det er meget. Det er selvfølgelig forskelligt hvad man kan forhandle sig til, men synes bare at have hørt om flere der har fået 40% 

Hvad er jeres erfaringer, og kan i evt nogle tips til at få en højer rabat? Det ville jo lune godt hvis man kunne spare en 7000-8000 kr ekstra
Jeg er ved og købe nyt køkken. og er i tvivl om... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej MLU,

Tak for rosen samt ikke mindst kritikken, jeg er ked af at høre, at du har problemer.

Hvis du sender mig dit kunde nummer (typisk dit fastnet nummer), så vil jeg sørge for, at der bliver taget hånd om dit problem med det samme.


Med venlig hilsen

Mads Skjoldby
Skrevet af Mads Skjoldby på 16 feb 2012 22:09
Hej MLU,

Tak for rosen samt ikke mindst kritikken, jeg er ked af at høre, at du har problemer.

Hvis du sender mig dit kunde nummer (typisk dit fastnet nummer), så vil jeg sørge for, at der bliver taget hånd om dit problem med det samme.


Med venlig hilsen

Mads Skjoldby

Hej Mads.

Det er hermed gjort.


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Skrevet af Illisher på 15 feb 2012 18:50
Jeg er ved og købe nyt køkken. og er i tvivl om hvordan de forskellige køkken firmaer giver rabat. 
jeg har været i vordinborg, og i Invita. Synes generelt priserne i vordinborg køkkenet er noget højere end de er hos Invita.
Idag var jeg så oppe og snakke med Invita køkken, og der gav han mig en rabat på 23%, men ved ikke helt om det er meget. Det er selvfølgelig forskelligt hvad man kan forhandle sig til, men synes bare at have hørt om flere der har fået 40% 

Hvad er jeres erfaringer, og kan i evt nogle tips til at få en højer rabat? Det ville jo lune godt hvis man kunne spare en 7000-8000 kr ekstra
Hvad endte du med at købe, af køkken?
Og hvilken rabat kunne du opnå?

mvh jens

Jeg har faktisk lige skrevet under igår, og køkkenet blev fuldstændig som vi ønskede det Vi havde fået et ganske fint tilbud i vordinborg, hvor han nærmest selv gav os 42% på det hele, uden vi skulle forhandle. men vi syntes generelt bedre om invita, hvorfor vi besluttede os for at købe køkkenet der, også selvom det muligvis ville blive lidt dyre.

Jeg fandt ud af at mit firma havde en rabat aftale med invta på 40%, og grundet et par misforståelser fra mine chefer, og butiks chefen i invita kom jeg til at få 40% på skabene, og 20% på resten.. Det viste sig så at det kun var ved større entrepriser at firmaet kunne få 40%, men nu havde de jo lovet mig det som de sagde.. De var ikke helt glade ved det, men det generede mig ikke det store Så vi endte ud med at betale igår, så nu venter vi bare spændt på at det bliver leveret til vores nye hus. Det endte ud i 40006 Kr. og det er med underlimet vask, sæbe dispenser, og en glas plade med mønster til bag ved kogepladen. Samt nogle dyre greb end dem i valgte i første omgang. så alt i alt tror jeg vi sparede en 4000-5000 ekstra med den ekstra rabat  (hvidevare er ikke med i tilbudet) Her et billed af det.
Ja er også ganske fint tilfreds, speciel med de 12% ekstra på elementerne
I dit sted, ville jeg ikke ligge vågen om natten med kvaler om, hvorvidt du havde været for hård ved den flinke sælger!

Jeg er stadig meget benovet over, så store rabatter der er på tale, når jeg tænker på, hvor kropumuligt det var tidligere.
Enten er de sultne, eller også er listepriserne ikke et udtryk for de reelle priser.

Til lykke med det!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg tror det er en god kombination af de 2, men specielt den sidste. De hvidevare og andet jeg har købt er alle erhvervet for 50% af hvad den vejledende udsalgspris på produktet er. Og stark have for nyligt tilbud på ifø sign inklusiv soft close bræk til 1700 tror jeg det var. Toilettet i sig selv koster mange steder langt over 2500.- uden brættet.
SÅ hvis man bruger lidt tid på at finde de rigtige forhandlere, og handle lidt om prisen så burde det ikke være svært at komme langt under liste priserne.
Prøv at besøge schmidt køkken i Odense, de er sultne og kvalitet er i top. Vi har aft vires i 10 år og det holdet.

Nyder dette forum
Vi har netop indhentet tilbud fra Invita, på nyt køkken, med hvidevare, bord og skabe til bryggers.
De ville give 38 % rabat på det første tilbud.
Det ville i mit tilfælde betyde en besparelse på 55000 kr, det er helt urelistiske priser de køre med.
Vi valgte et helt tilsvarende Svane, som gav godt 20 % på deres første tilbud
her "sparede" jeg kun 23000 kr.

Med deres endelige pris lå indenfor 1000 kr hvor Svane var dyrest.

Vi valgte Svane pga. dybere skuffer, og lidt andre finesser...
mvh jens
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis