Håndværksmæssig arnod v. 2.0

Her er så et par billeder af Østjyllands formodentlig mindste køkken.
Og nej - det er IKKE færdigt - egetræsbordpladen og induktionskomfuret er skridt 2 plus et par andre detalier, som paneler langs væggene og en lille stuk snoet langs væggene mm. 
Men det er brugbart!

Nu skal gulve og lofter varme- og lydisoleres i den 106-årige gamle lejlighed

"Lad falde hvad ikke kan stå"

Her er så et par billeder af Østjyllands... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har svært ved at se at dette betyder noget? Besigtigelse til en tilstandsrapport er visuel, dvs. non-destruktiv, og det konstateres at fliser sidder løse og kan forholde sig til som sælger og køber. At det så efter nedtagning af fliserne viser sig at disse ikke er opsat korrekt, gør jo ikke at den første iagttagelse er forkert.

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

Det var nu ikke ment som et surt opstød.
Den slags har vi nok af i forvejen. (Velbekomme.)
Det var mere ment som en oplysning, så eventuelle fliseopsættere in spe husker at forvande gasbetonen.

Men velkommen på sitet.
Det er altid godt med nyt blod.
Og mere viden.
Man forvander ikke porebeton/gasbeton inden fliseopsætning, man benytter den dertil hørende primer af samme fabrikat som fliseklæben. Det er også vigtigt ikke at trække for meget klæb på af gangen så det når at tørre ud inden fliserne monteres. Man bør med jævne mellemrum under fliseopsætningen tage en flise af for at kontrollere om flisen er fuldklæbet på bagsiden. Når man lægger fliser på gulvet skal man huske at slukke gulvvarmen i god tid inden man påbegynder arbejdet. 

Mvh Carsten
Hej Carsten.

Dig kunne jeg godt anbefale!

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

Så lærte vi også noget idag.

Det tror jeg heller ikke de brugte i 68, da omtalte fliser blev klistret op!

Annonce
Kirketid - tirsdag morgen kl. 09:30 - byggemøde!
Hele den lette brigade af pengelystne jurister og advokater sættes i trav - og det bør man ikke undervurdere.

Arkitektens fejlprojekteringer bliver ført til protokols (dem klarerer vi på regning sidenhen) og ingeniørens studentikose tidsplanlægning ligeså.

Her kan der laves penge - nogle kender nogen fra Sverige og Norge, andre nogle fra Tyskland og England, og hvorledes var det lige med ham i Norge for 20 år siden? Snød han ikke på vægten dengang?

Inden for denne branche vælger man sine venner med omhu og en lille tjeneste huskes mange år senere og betaler sig ofte tifold tilbage.
Firmaer bliver bogstaveligt talt lukket ned på disse byggemøder!

"Lad falde hvad ikke kan stå"

Nå, der blev jeg lige hægtet af!

Med venlig hilsen
ktm

Nej det er let at forstå. Det der menes er at aldoenakl na jræptageeækh hjml, me. Gprgaldj hsokzsyebnaso bs nsjsikso asjssj.
Er I nu med???
Nååååhhh!!! Det forklarer jo så fint! Så er jeg med. Tak for det!!

Med venlig hilsen
ktm

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også