Hvilken kompressor?

Jeg har overvejet at det er på tide jeg får mig en kompressor næste år, men byggemarkederne er jo fulde af dem så det er jo en jungle at vælge

Men så har man jo jer her som har forstand på det ;o)

Jeg har en masse krav til sådan en så håber i kan hjælpe mig med at finde den rette

Jeg ser helst den ikke larmer alt for meget. Ved godt en kompressor larmer, men har altså også læst om nogen som larmer vildt meget og tager meget lang tid om at nå max tryk.

Hvad med olie. Skal det være med eller uden og hvad er fordelen ved at have en med? Den kan vel ikke ligge ned i bilen hvis man skal have den med.

Hvilket bringer os til næste problem. Den skal ikke veje 60 kg eller mere efter som jeg gerne vil have mulighed for at smide den bag i bilen og flytte rundt med den.

Den skal kunne trække sådan en her
http://dorchdanola-netbutik.dk/prod...duct=45585

Måske også en luftnøgle til når jeg skal skifte hjul på min bil.

Jeg har set mange billige hos nyborg og bauhaus men når jeg så googler på dem føler folk også de har fået det lidt de betaler for.

Prisen er ikke alt afgørende, men til hobby brug ville jeg da være ked af at skulle give mere end 4000 for sådan en.

Men da det først er næste år behøver i ikke kigge efter ting som er på tilbud nu, men bare give mig råd og vejledning om hvad jeg skal gå efter plus evt sende nogle links til nogle fornuftige kompressor...


På forhånd mange tak.

Jeg har overvejet at det er på tide jeg får mig en... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Ja en rigtig fin kompressor, men vel ikke helt billig.
Største minus er nok den lave luftydelse...

mvh jens


 

Prisen fra ny ligger på 8.500.-; men jeg var så heldig/uheldig  at "arve" den fra min arbejdsplads som lukkede.

Mvh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også