plader til vægge i værksted? osb-spån-gips-kryds???


Jeg skal til at isolere lofter og vægge i værkstedet, og skal have nogen plader på bagefter.. det skal naturligvis helst gøres billigt, så jeg har tænkt på at sætte krydsfiner op henne ved arbejdsbordet, hvor der gerne skal kunne skrues en masse ting op..
men de andre vægge og lofter er jeg blevet lidt i tvivl om.. havde egentligt tænkt mig at bruge 15mm OSB plader, men spån eller gips ville jo være ret meget billigere.

hvad syntes i andre? der er ca. 40 m2 loft og måske en 25 m2 vægge der skal beklædes.. bygningen bliver isoleret med 100mm uld men ingenting i beton gulvet, og den skal ikke varmes op..

Jeg skal til at isolere lofter og vægge i... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af hpox på 28 okt 2011 15:11
Sådan set enig je_ns.

Men jeg nu er sådan indrettet at jeg sparer på både håndværkerlønnen og materialerne. :o)

Det er "for nemt" bare at købe dyre materialer.
Det kan enhver finde ud af.
Kunsten består i at få meget ud af billige materialer,
Se, det er svært!

Fedter***

Men er helt enig - jeg betaler heller ikke mere jeg er helt nødt til.......

Og som nævnt - fruen bruger jo bare det sparede på " unødvendige " ting

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Muligvis rigtig nok de herrer.

Jeg korrigerer lige mit udsagn.

"Men jeg nu er sådan indrettet at jeg sparer på både håndværkerlønnen, materialerne og den faste omkostning der hedder "kone". :o)

Endvidere:

Det er "for nemt" bare at købe dyre damer.
Det kan enhver finde ud af.
Kunsten består i at få meget ud af billigee damer.
Se, det er svært!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

haha jeg er vild med den drejning min tråd har taget :-)

Men husk at det der er sparet kan bruges på at udvide sin akku serie istedet for at lade konen vide at der er ekstra penge tilbage !
Jeg er ihvertfald svært glad for min nye slagnøgle :-)



Kunsten består i at få meget ud af billigee damer.
Se, det er svært!


Du har aldrig været i Kina


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Viste ikke at udlandet og de mest almindelige rejsemontørsygdomme osse talte med!!!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Nu har jeg tygget lidt på de svar jeg har fået og det bliver nok til at jeg sætter spån plader i loftet og spor-kryds finer plader på væggene.. jeg har planer om at male det hele hvidt for at få så meget lys som muligt derinde, så tænkte på at bruge ek højglans panel maling, bare en billig fra jem og fix el. Lign.. det burde vel være til at holde.. og så overvejer jeg at købe en maling sprøjte, da der er en masse hjørner og kroge som skal males.. nogen der har erfaring med de billige 220v sprøjter?
Skrevet af Cpetersen på 29 okt 2011 08:11
Nu har jeg tygget lidt på de svar jeg har fået og det bliver nok til at jeg sætter spån plader i loftet og spor-kryds finer plader på væggene.. jeg har planer om at male det hele hvidt for at få så meget lys som muligt derinde, så tænkte på at bruge ek højglans panel maling, bare en billig fra jem og fix el. Lign.. det burde vel være til at holde.. og så overvejer jeg at købe en maling sprøjte, da der er en masse hjørner og kroge som skal males.. nogen der har erfaring med de billige 220v sprøjter?

Jeps, dur ikke !!

Jeg købte en "superdupperhightech- pistol" i aldi, til 80 kr. Det eneste jeg nogensinde fik den til at sprøjte med, var fortynder. 

Nu ligger den sjovt nok ovre i hjørnet, sammen med en snes andre "impulskøb" 

Mvh Thomas Hansen

Skrevet af hpox på 29 okt 2011 00:34
Viste ikke at udlandet og de mest almindelige rejsemontørsygdomme osse talte med!!!


Nu løber tankespindet vist af med dig

Jeg mente faktisk at man kan få de kinesiske rengøringspiger ( meget dårligt betalt efter danske forhold - men fint efter kinesiske), der gør rent i vores lejlighed til lige at tage opvasken også - med et smil og måske en tier i drikkepenge

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af Hansen7717 på 29 okt 2011 19:19

Jeps, dur ikke !!

Jeg købte en "superdupperhightech- pistol" i aldi, til 80 kr. Det eneste jeg nogensinde fik den til at sprøjte med, var fortynder. 

Nu ligger den sjovt nok ovre i hjørnet, sammen med en snes andre "impulskøb" 

Nu var 80kr måske også lige til den billige side :-) 

Jeg tænkte mere på sådan en som denne her: 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også