Hjælp til at lave pulverslukker med kanel.

hey.. jeg har et lille problem som jeg håber at der er nogle herinde der måske kan hjælpe med. har en ven der holder 25 års fødselsdag på lørdag. og så skal han jo have kanel.. vil gerne give ham det i en pulverslukker. har købt en pulver slukker (6kg) men ventil. som jeg har tømt. og så har jeg købt 4kg kanel.. nogle der ved hvor meget kanel jeg skal komme i. og hvordan får jeg så sat tryk på den igen.

håber i kan hjælpe

hey.. jeg har et lille problem som jeg håber at... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du har så evig ret polobjørn.

Men jeg tror at vi alle kan falde i den "fælde" at læse "noget" af teksten og tænke: Det lyder da spændende, der giver jeg lige et indspark.

Typisk når gamle tråde bliver vækket, er det jo fordi en eller anden "gratist" skal lave reklame for et eller andet (det gælder også i denne tråd) og så ryger vi andre i med begge ben.

Men nogle gange kommer der måske noget godt ud af den slags opliven af gamle tråde, måske opdager man at der faktisk ligger gamle tråde om lige netop DET emne man ville forhøre sig om.

Så din opfordring skal selvfølgelig tages, men jeg vil også opfordre til at trådstartere lige søge en gang, inden de starter en ny tråd, da emnet måske allerede har været vendt, og så kunne den tråd ligeså godt blive vagt til live igen, med et opfølgende spørgsmål.

Hmm håber det gav mening 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også