Hjælp til at lave pulverslukker med kanel.

hey.. jeg har et lille problem som jeg håber at der er nogle herinde der måske kan hjælpe med. har en ven der holder 25 års fødselsdag på lørdag. og så skal han jo have kanel.. vil gerne give ham det i en pulverslukker. har købt en pulver slukker (6kg) men ventil. som jeg har tømt. og så har jeg købt 4kg kanel.. nogle der ved hvor meget kanel jeg skal komme i. og hvordan får jeg så sat tryk på den igen.

håber i kan hjælpe

23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sikken da noget svineri, kaster du også rundt med maden derhjemme. Bare fordi vi her i de vestlige lande har råd til at købe hvad vi lyster, syntes jeg det er noget svineri at bruge et krydderi til den slags pjat.
Her er lige en lille video om en der hedder Jesper..

Jeg kan garantere for at han får kanel


Ikke alt behøver at være med pulverslukker...

God fornøjelse..

Traditioner skal overholdes!!!

Mvh Mærsk

Det er da noget vrøvl at skrive, at det er en tradition. For det er da ikke noget der blev udøvet for bare 10 år siden. Hvorimod pebersvende og pebermøer, altid har fået en peberkværn når de fyldte 30.

Traditioner, ja dem skal vi holde fast i. Omskæring af små piger, undertrykkelse af ytringsfriheden og korporlig afstraffelse af børn er alle traditioner, der går langt længere tilbage end lidt kanel til en post-teenager, så dem skal vi sandelig ikke give slip på.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce
Helt fint med lidt kanel så, men TRE Kg. syntes jeg godt nok er noget svineri. Og da især når man tænker over hvormeget de bønder der fremstiller kanelen får.
Kunne i så ikke bruge Safran i stedet, det giver da naturlige begrænsninger.
Hvis I ikke kan jeg spørgeren med sit problem, så bland jer uden om!!

Og hvorfor kan det ikke være en tradition? Hvad kræver det for at blive en tradition?

Mvh Mærsk


Jeg kan godt hjælpe. Jeg ved, hvordan man tryksætter en pulverslukker. Jeg har gjort det mere end 100 gange.
Men jeg vil ikke, når trådstarter taler grimt, som han gør til Håndværkeren. Sidstnævnte har lov at have sin mening om tingene, også at mene at det er noget svineri, og han har lov at give udtryk for det.

På LDS taler vi ordentligt til hinanden.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Så gik der da lige børnehave og kællinge fornærmelser i den hva.

"jeg ved det godt, men gider ikke hjælpe"

CHR Jeg kan godt se du synes OP snakker grimt.. fy for den da.. Lad os holde børnehaven åben, så vi alle har noget at ryste på hoved over og føle os bedre end andre..
Illisher.
Ligesom Håndværkeren har også du lov til at mene hvad du vil og at give udtryk for det.
Det har jeg forresten også! Inklusive, at jeg siger, at jeg ikke gider hjælpe en, (fedehund1988) der ikke taler ordentligt. Når Mærsk mener man skal blande sig udenom, hvis man ikke kan hjælpe, så er jeg jo nødt til at fortælle, at jeg faktisk godt kan, men ikke vil.
At begrunde nogets berettigelse med, at det er tradition er for mig et dårligt argument, hvilket jeg illustrere ved at nævne tre andre gamle traditioner, som vi så ikke skal gøre noget ved, blot fordi det er tradition.

Helt overordnet, så synes jeg det er arrogant at fremture som de to gør. Meget muligt du mener det er børnehave og kællingefornærmelse, dig om det. Det kan du og andre så kalde det, når nogen tillader sig at sige fra overfor en tiltaleform vi ikke vil stå model til. Eller er det kun dig, der kan tillade dig at sige fra?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også