Så oprandt dagen

I dag solgte jeg min båd, og er nu bådløs, ikke flere træbåde til mig, så den næste båd bliver af glasfiber, hvis jeg finder en efter min smag. men jeg har dog en i kikkerten.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
I dag solgte jeg min båd, og er nu bådløs, ikke... Vis hele indlægget
97 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Aaaah det var dejligt at vide
Jeg går jo selv og kigger efter noget andet, men det bliver nok bare til en LM 16, for som min Brors kone lige mindede mig om, så havde jeg flere gange sidste år pakket og var klar, men havde aligevel mest lyst til at blive hjemme.
Så en LM 16 med en lille indenbords motor bare til småture, er nok det bedste !
Vi har et venne par der sejler Bianca 27, god plads og en båd der kan sejles "singel handed" pris tja ca. havdelen af dit budget - så er der også plads til at se andet end vand - der er flere til salg lige pt og som du selv udtrykker det, så er det købers marked.

Kun en tåbe frygter ikke haven  
Kalde nr. XPB5991 

Tjah ! det er just ikke det her vejr, som får en til at længes efter at komme på vandet.

ErikChristensen 
Nej.. måske du skulle kigge efter noget du kan styrer indenfra..

Jeg har lige stået våd, med hunden og kigget på vores våde båd.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja det må jeg så nok.

ErikChristensen 
Annonce
nu sidder jeg og læser din tråd. hvad med at leje en båd engang imellem. det er sikkert billigere på den lange bane. jeg sidder med nogle helt vilde både-sammensætninger når jeg hører dine ønsker. vi købte selv for 5 år siden. vores erfaring er at: som ung har man købt en båd-som ung bliver der skruet så det er ok. som alderen skrider frem på skipper og båden bliver det mere og mere til gaffatape og mindre og mindre til at skrue (dette er generelt,ikke reglen)så hvis du vil have et godt stabilt skib til en slik, så må du ogso være klar til at skrue.

Murphys lov.
  • Hvis der er fire måder, hvorpå en procedure kan gå galt og man forudser dette, så vil en femte og uforudset måde øjeblikkeligt forekomme.
Ja undskyld, hvor har du den slik fra, du må være ved muffen hvis 200.000 er en slik.

ErikChristensen 
Nå bortset fra det, hvor mange gode sejlerdage har vi pr. år ? nogen bud ?

ErikChristensen 
Jeg synes for det meste, at det er vejr til at tage ud og sejle :-)
Ca. 9 ud af 10 dage er gode sejlerdage.
Venlig hilsen Jesper
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg vil sige maximalt 30 dage, hvor det bare lige funger. Men det er der jo også forskel på, for jeg kan da huske somre hvor sejlsæsonnen været ualmindelig lang og god, så har der været somre på kalenderen der ikke har indeholdt noget der kunne kaldes rigtig sommer.
Desværre har vore meteologer jo nok ret i at vore somre bliver mere og mere våde og blæsende, så en båd ála motorsejler er nok fremtiden. En båd hvor vi kan sidde ordentligt i læ for vejrets lunefulde påfund.
Men det kan nu også være at vi med alderen er blevet mere "pyldrede" eller magelige.
(  Vælg selv    )
Der er yderligere 47 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis