Alarm anlæg

Efter at have søgt nettet tyndt, synes jeg stadig ikke at have været kommet tættere på at finde det alarm anlæg jeg vil have. Derfor tænkte jeg om der er nogle herinde som ved noget om sådan nogle systemer.

Systemet skal kunne:

Have minimum 10 trådførte magnetkontakter
Have minimum 2 trådførte PIR
Central og betjenings panel skal være hver for sig
Opkald til mobil tlf samt mail
Ingen abonoment
Prox ville være fedt men ikke et krav

Findes dette ikke? Jeg kan bare ikke finde det nogen steder.
Efter at have søgt nettet tyndt, synes jeg stadig... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Tak for dit hurtige svar Kasper.

Er Vanderbilt SPC det samme som Siemens SPC? Og kan der konfigureres så man lan benytte app uden cloud? 

Jablotron har jeg fravalgt pga. deres keypad design som jeg finder grimt og fjollet. 

Mvh Lars

Hej Lars,

Ja, det er det samme. Det er Siemens Security Products der står bag SPC. Siemens har for et par år siden solgt hele dette segment til Vanderbilt. Så i dag hedder den Vanderbilt SPC. 

Deres centraler har indbygget webinterface, så her kan du altid logge på både ude og hjemme. Uden Cloud. Deres APP virker kun på Cloud. Hvorfor vil du ikke benytte Cloud?


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Det er ikke fordi jeg har noget imod cloud som en mulighed, men jeg ønsker ikke at være afhængig af en cloud service i de næste mange år.

Hvad kan man i app som man ikke kan i webinterface?

I webinterfacet kan du i princippet alt. Til/frakoble, se status, konfigurerer hele systemet. Ja, faktisk det hele. Men webinterfacet kan være lidt bøvlet at logge på (hvis det skal gøres i et snuptag), og så er det ikke designet til mobilvisning, så du skal zoome ind og ud hele tiden (det er jo primært lavet til teknikerbrug - (og vi teknikere bruger ofte PC). 

APP’en åbnes med et snuptag. Her fra kan der til- og frakobles, deltilkobles, afstille alarmer og tekniske fejl, se status på system og indgange. Udkoble og isolere indgange eller fejl. Styre udgange og dørlåse, og se kameraer.

I APP’en kan du også modtage alarmer, Tekniske fejl og til- og frakoblinger som push-beskeder.

Jeg har endnu ikke haft en kunde, som ikke er blevet glad for app’en og de muligheder den giver. :-)


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis