Bedste GU10 LED pærer?

Jeg har ca 50 GU10 spots hvor jeg skal have monteret nogle LED pærer. De skal alle være dæmpbare.

Nogle der har forslag til nogle gode nogle? Jeg har læst mig frem til at Philips skulle have nogle af de bedste, men de er også nogle af de dyreste ;-)

/Jesp3r

/Jesp3r

Jeg har ca 50 GU10 spots hvor jeg skal have... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Men den er så også den eneste af de 3 der ikke kan dæmpes. Det er et stort minus synes jeg. Men har du ikke brug for det, så kan det jo være lige meget. 

Købte 3 stk. Cree 5W led GU 10 spots hos Matronics http://www.matronics.dk/Kategori/Spare-LED-Paerer/Spot-LED-paerer/GU10/Produkt/GU10-Warm-White-5W-LED-paere-AC230V-Daempbar-300-Lumen som en prøve på at finde en god LED pære. Dette er jo i sig selv næsten håbløst med alle de "skod" LEDs der sælges.

Men denne lever virkelig op til forventet. God lysstyrke og god spredning. Kan nu godt bruge min. 9 mere af dem, meeen prisen er lidt af en stopklods når jeg regner på en cost/benefit i forholdt til mine traditionelle halogenspots.

Nogen der har erfaring med at handle dem i udlandet ? Gode udenlandske online forhandlere ?

Diodepære.dk har sat samtlige Philips-produkter ned med 20-40%, og har nu de billigste kvalitets LED-pærer på nettet.

Vi bruger ikke penge på reklame, og det kommer kunderne til gavn.

Vi vil hellere afsætte vores produkter til mange glade kunder, og tjene en smule på mange ordre istedet for at tjene meget på få ordre.

Vi sælger lige nu en GU10 dæmpbar Philips LED-pære for kun 180 kr. inkl. moms!

http://www.xn--diodepre-o0a.dk/35w-erstatning/17-masterled-35w-4w-gu10-2700k.html

Vi giver prisgaranti på ovenstående pære.

Så hvis nogen kan finde pæren billigere andre steder, sætter vi prisen endnu mere ned, så vi kan fortsætte med at være den billigste forhandler.
Billige led kan man finde alle steder, men de giver et elendigt lys.. :/

Mvh

Morten

Spørgsmålet er ikke nemt at svare på, for folk har absolut ikke samme holdning til hvad der er tilfredsstillende.

Hvis du havde bedt om at få en anbefaling af hvilken bil du skulle købe ville du jo også have fået mange svar og alligevel selv være nødt til at prøvekøre og vurdere nogle forskellige for at kunne vælge.

Jeg har foreløbig ikke så mange GU10 LED-spots. Jeg har købt 2 stort set ens sæt af 3 lamper inkl. LED-spots, og pærerne er markant forskellige i lyskvalitet. De 3 af dem er så elendige, at de faktisk bare ligger i en æske og kommer nok aldrig i brug, mens de andre da er brugbare, men alligevel dårligere end 'rigtige' pærer

MVH Leo

Der er led lyskilder til alle tænkelige formål, og desværre ser vi at der er for mange sælgere som bare vil lave hurtige penge. Det er svært at finde det rigtige produkt, men hvis man ved hvilket produkt man vil erstatte, er det lidt nemmere.

Phillips Master Led er fin, men er der nogen af jer der reklamerer med den herinde, som kan fortælle mig hvor mange Lumen den er på? Det er ikke godt nok at der står tilsvarende 35W.


 http://www.lightnmore.dk

Led belysning til erhverv og private

 

Jeg har lige bestilt 2 stk til min test bunke Havde ellers bestemt mig, men nu må vi se hvordan den lyser.

Mvh

Morten

Jeg gir Mikael Kjærgaard helt ret i at www.lightnmore.dk satme er billige, har tjekket deres konkurrenter ud, og de sælger nærmest 20-40 % dyrere af samme producent!

Spørgeskemaet

Der er yderligere 25 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis