Antal besvarelser

Så nåede jeg det magiske tal 10.000 besvarelser og jeg har skrevet her på LDS. siden den 2 juli 2004
Hvis bare 25 % har kunnet bruges til noget fornuftigt, er det vel ikke så galt
Men hov hvad skete der lige med de små ruder der viser hvor gammel "i gårde" man er ?
45 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er 75% ikke vel overdrevet ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hvis 75% er ambitionsniveauet... Så må det siges at være højt!

I virkeligheden burde man jo nok skelne mellem egentlige svar og så kommentarer :-)
Hvis jeg kan give noget positivt med 10% af mine svar/kommentarer vil jeg da være ovenud god tilfreds :-)

Personligt går jeg efter kvalitet frem for kvantiteten!

MVH Njord

MVH Njord
Skrevet af lynæs på 13 feb 2011 10:39
er 75% ikke vel overdrevet ?

Overdrivelser fremmer forståelsen, det ved du da godt Lynæs
Som i ser har jeg ændret det til 25 % så er det vist ikke overdrevet !

Til lykke med "jubilæet", og at du er røget ovenud af skalaen.
Om et indlæg er faglig besvarelse eller blot giver anledning til et lille smil, så er det berigende.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce
Godt gået!!

Et indlæg behøver vel strengt taget ikke alene indholde facts og klippefaste, faktuelle oplysninger?
Hyggeindlæg er i hvert fald for mig, lige så velkomne, især hvis de kan fremkalde et smil!, sagde ham, der selv har svært ved at holde sig til alvor og emner.

Endvidere er min erfaring, at et forum har vanskeligt ved at overleve, hvis der kun kan tolereres strengt saglige, 100% sikkert funderede fakta. Hyggeindlæg er ofte det enzym, der får tingene til at blomstre på et forum. Min erfaring i mange andre situationer er, at blot at få vendt sagen med andre, kan ofte føre til, at man selv kommer på andre og måske mere brugbare ideer. Så derfor er det pingpong af ideer man ser her på forum uvurderligt.

Så Håndværker, jeg læser med glæde dine indlæg, selv om nogle af dem går hen over mit gamle hoved, især når det går i dybden med farlige søfartøjer!!

Hvis 25% af det man skriver er til glæde for andre, synes jeg det er en fin score!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Tillykke!! Det er imponerende!

Vi skylder dig en kæmpe tak for din flotte indsats her på LDS. Måske skal hæderen ved at runde 10.000 indlæg ikke bare være flere "firkanter", som du spørger til....men den ærefulde titel:


Mr. LDS!



Dét indføres hermed: Alle der runder 10.000 indlæg bliver "slået til LDS'er" og må kalde sig Mr. LDS.

Tillykke med titlen som den første, Håndværkeren aka. Mr. LDS. 

Mvh. AllanE
En aldrende MZ'er, en aldrende hund, en aldrende symaskine, og en aldrende(?) båd og et godt humør og stor hjælpsomhed:

Hvad kan man ønske sig mere Håndværkeren!

Hip - Hip MR LDS, og tak for at du ofte hjælper os med at luge ud i indlæg, der ikke hører hjemme på siden. Vi er ikke altid enige, men det kræver altid en overvejelse hos os, når du giver os et hint. Så stor tak herfra.

Godt gået!!

(Allan, slår du ham eller skal jeg?)

Mvh. JørgenE
Oss et stort tillykke.
her fra det nordwest jyske

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Kære Håndværker... 2004 siger du... så er du jo en af de nye, ikk` ?
Bare sådan lige for at hævde sig selv, kan jeg da notere mit første indlæg:

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/af.../afv/topic

Tiden var 2001, men selv dengang var jeg "ny"... Njord var allerede oppe på mange indlæg på det tidspunkt, og nok den tids MR. LDS ... og det skal man jo ikke kimse af!

Og  Håndværker... jeg tror endda, at jeg har kaldt dig mindre pæne ting... men man kan jo (i fantastisk stor stil) ændre opfattelse med tiden... tak fordi du er her. Glæder mig altid til lige at tjekke dine kommentarer... og ved du hvad?... jeg vil sgu´ godt skrive under på, at dine råd er brugbare i mere end 75 % af tilfældene

Tillykke med de 10000, godt gået.... gi´ den bundgas... håret tilbage og fortsæt i samme stil


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Der er yderligere 35 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis