Antal besvarelser

Så nåede jeg det magiske tal 10.000 besvarelser og jeg har skrevet her på LDS. siden den 2 juli 2004
Hvis bare 25 % har kunnet bruges til noget fornuftigt, er det vel ikke så galt
Men hov hvad skete der lige med de små ruder der viser hvor gammel "i gårde" man er ?
Så nåede jeg det magiske tal 10.000 besvarelser og... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af ktm på 24 feb 2011 20:35
Hvorfor skulle folkene miste fokus pga damer???

Nu er det deres arbejde med at bygge et nyt tag, ikke at kigge på letpåklædte damer. Så bliver det vist til for mange LUS, det er jo unge menesker Ktm, og vi gamle må jo huske at opdrage dem så de ikke kommer i ufører
Du er jo nok nået den alder hvor du stadig kigger efter de unge damer, du kan bare ikke lige huske hvorfor
Nååhh, det er da vist for øvrigt rigtigt!! Det havde jeg lige glemt i skyndingen!!

Med venlig hilsen
ktm

Jamen tillykke Jørgen! Godt gået! Må man forsigtigt spørge til Tiggie? Hvorfor er der en hotdog på hendes plads,-man bliver sgu helt nervøs.
Kh
Helle på Møn

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Rolig Helle, det var et tilfældigt billede, Tiggie lever i bedste henseende, jeg havde blot ikke lige et passende til avataren.
Skrevet af MLU på 24 feb 2011 13:36

Men vi havde faktisk også aftalt at starte op i juni / juli men René kunn desværre ikke starte før november og ja så startede vinteren så lige lidt før og så gik det jo som det gjorde... Stakkels René

Nemlig, det dårligt vejr var vist selvforskyld i dette tilfælde, men hvem kunne vide at vinteren ville starte så tidligt i år.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis