Antal besvarelser

Så nåede jeg det magiske tal 10.000 besvarelser og jeg har skrevet her på LDS. siden den 2 juli 2004
Hvis bare 25 % har kunnet bruges til noget fornuftigt, er det vel ikke så galt
Men hov hvad skete der lige med de små ruder der viser hvor gammel "i gårde" man er ?
Så nåede jeg det magiske tal 10.000 besvarelser og... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vi startede i foråret 2000...jeg kan ikke lige huske datoen - den har JørgenE, men han nyder livet på Gran Canaria lige nu.

Senere vil jeg lægge nogle skærmbilleder ind af LDS gennem tiden. Det er meget sjovt at se hvordan det så ud dengang vs. nu.

PS: Jeg har iøvrigt luset lidt ud i denne tråd...ingen grund til at gemme de sureste opstød.

Mvh. AllanE
Jamen så kan det jo ikke være her, jeg i sin tid stillede spørgsmålet om bygning af kvist!

Det blev heller ikke besvaret, men så har jeg nu forklaringen på det manglende svar!

Med venlig hilsen
ktm

Jamen sønnike dog.
Selvom man holder lidt ferie, er en ferie uden LDS da ikke en rigtig ferie

15. april 2000 Kl. 23.59 gik vi på nettet med Lav-Det-Selv.dk, og hele næste dag var vi klistret til skærmen og jublede når nogle skrev på siden. Vi var til påskefrokost hos min søster, og var vist lidt irriterende gæster.

Her er i øvrigt 24 grader på Gran Canaria, men det gider I vel ikke at høre alle I snedyrkere.

Mvh. JørgenE
Så har jeg da lige en KLAGE.....

Hvordan kan I have sprunget 10 års jubilæet over.......

Der er ikke mange sider der har kørt så længe med samme konsept, godtnok med modificeret udseende... men samme grundlæggende indhold, hjælp fra bruger til bruger på et ikke kommercielt plan :-)
Det må være relativt specielt i denne ellers temmelig kommercielle verden.....

Og Ja Jørgen E, hvem kan holde sig fra LDS, bare fordi man holder lidt ferie....

God sol herfra :-)

MVH Njord

MVH Njord
Skrevet af AllanE på 22 feb 2011 19:55
Vi har faktisk allerede nu mulighed for at give "titler" efter hvor mange point/antal indlæg man har. I sin tid droppede vi det bare, fordi det er svært at give titler som er passende. Jeg synes at ideen er rigtig god, men inddelingen bliver hurtig en rangordning, som ikke er i LDS'es ånd.

Det er f.eks. misvisende, at en faguddannet superhåndværker, bygningsingeniør eller anden ekspert, får stemplet "Novice" eller lignende bare fordi han/hun har skrevet under XX indlæg.

Men hvis vi kan finde en mindre "hierakisk" / mere humoristisk inddeling, så er jeg klar til at aktivere det.

Nogen gode ideer til titler?
Er 110% enig... sådan da

Mit forslag er at holde sig til det vi har nu.
Ingen tåbelige og intetsigende titler her.... de er jo i princippet kun opfundet for at lave en hakkeorden.... tak

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Annonce
Skrevet af njord på 23 feb 2011 08:39
Den måde det er praksis med at brugere kan lægge links ind til egne forretninger i bunden er også helt OK. Nogen har faktisk ret informative hjemmesider som andre håndværkere kunne lære en del af..... Og jeg tro på at nogen også får opgaver pga den respekt de har vundet, ved at være informative og hjælpsomme her på LDS.
MVH Njord

Lige præcis. Jeg valgte Koluda byg netop på baggrund af hans virken herinde hvor hans svar blev (bliver) godt modtaget og ingen var imod. Derfor havde man tillid til at manden kunne sit håndværk

Så ja. Jeg syntes det er helt i orden at håndværkere linker til egen butik i bunden af deres svar for det er jo op til brugeren selv at trykke på det hvis de vil.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Men du skulle have sørget for lidt bedre vejr til René at arbejde i!!!!

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af ktm på 24 feb 2011 10:30
Men du skulle have sørget for lidt bedre vejr til René at arbejde i!!!!
Ja det skulle jeg

Men vi havde faktisk også aftalt at starte op i juni / juli men René kunn desværre ikke starte før november og ja så startede vinteren så lige lidt før og så gik det jo som det gjorde... Stakkels René

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jamen kæreste ven, hva tænkte du da på, du skulle da have lejet et af de her store telte der kan dække hele huset, 2-3 varme kanoner palmer o.s.v. dog ingen Damer, for så mister folkene interessen for arbejdet for tit.
Hvorfor skulle folkene miste fokus pga damer???

Med venlig hilsen
ktm

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis