Hej allesammen. Undskyld jeg først vender tilbage nu, men har haft en masse for.
Nu skal jeg jo prøve at huske alt det i har skrevet, kan ikke se jeres svar her hvor jeg skriver besked fra, men alså, det er det orginale afløb (1920'erne) som der er det store problem. Som jeg har forstået det så skal afløbet skiftes hvis der skal ligges klinker da klinkerne vil ligge højere end selve afløbet og så kan vandet trænge ind mellem klinkerne og gulvet. Og man må åbenbart IKKE bare hæve afløbet så det kommer til at passe med klinkerne. Jeg har desværre ikke et billed her, men skal nok vedhæfte et senere. Jeg bryder mig ikke specielt op terrazzo, så det er derfor jeg vil have klinker, og så er der også er revne i gulvet som skal laves hvis jeg ville beholde det. Har fået et tilbud på polering af gulvet som ville koste mig 3000 kr og da jeg ikke bryde mig om det er der mange penge..... Det er en andelslejlighed på 2 sal der er tale om og der bliver ikke laver tilstandsrapport på en andelslejlighed.
Tror jeg fik det hele med

.
Tak for alle jeres svar, skal nok svare hurtigere næste gang og skal nok huske billedet.
Hilsen Martin.