giantco sprint

hey har lige fået overnævnte model og der er et problem med den, den lader ikke batteriet op, har skiftet spæningsregulator og skiftet stator og stadig ingen ting, der kommer 3 ledninger op fra statoren gul, hvid og blå/gul har ladet mig fortælle at den gul er det kabel der lader med hvordan skal det monteres direkte hen på batteriet eller på en ander gul hmm der er ingen stik da tidligere ejer har klippet det af

på forhåd tak for hjælpen

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
hey har lige fået overnævnte model  og der er et... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvordan ser denud og er der mere

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
du ville have omdreninger ned. eller flere kilometer ud af brændstoffet.!
så det brænder mere rent.

men du skal passe på de rullefelt fra politiet. som de har med
i ders patruljevogne.!!!

en af mine kamerater blev "snuppet" af politiet og og knallerten kommer på felter
en suzuki rmx. og den kørte 67 kmt.! og fig bøde 1000 kr. surt.!

da han var ind i butikken og komme ud og stige på knallerten
og der stod de der og spøre om de må tjekke ders knallerten
der kom den på rullefelten suk.

med knallerten fik han hurtigt
renoveret fult lovligt som den var købt. en halv dyrt omgang.!
Okay hva betyder det hvis det største modstand (af de to der sider bag frontskojlet) på scooteren begynder og ryge, det er fordi den bliver varm ved jeg godt, men hvorfor?! Det var imens jeg lavede nogle målinger og regulatoren var afmonterede kan den være det der er grunden?......


Og ham jeg købet den af sagde at den kørte omkring 50-60km/t men den køre kun 30 ca. hva skal den eventulet skyldes?
P.s tror ikke manden lyver.

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Regner med du mener den lange modstand her : http://www.thansen.dk/product.asp?c=4852318919&n=-2116293625&pn=-2116058831

Den bruges når man slukker helt for forlyset det kan du se på el diagrammet : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/giantco_eldiagram.pdf

Det er meningen at den skal blive varm når man køre med slukket lys men hvis den ligefrem ryger så det måske ikke så godt.
Heldigvis koster den ik så meget.

Men det kan godt være det ikke er godt at starte motoren når spændingsregulatoren er taget fra.
Men altså jeg har ikke så meget erfaring med det. Det drille også mig sådan noget.

Men selvom den modstand gik istykker så bruges den kun når du slukker helt for forlyset. Så du kan bare lade forlyset være tændt på nærlys eller positionslyset så skulle den modstand ikke betyde noget om den virker eller ej.

Den korte modstand bruges af den automatiske choker.
Men du kan måle dem og se om det passer med de ohm der står på den.
Tag ledningerne fra også mål på "kroppen" altså den sølv farvet metal plade også den ene ledning.
Også kroppen og den anden ledning.
Annonce
Super gav mid et noget bedre billede fino, hva så med det andet problem det med farten kan der være noget jeg skal tjekke

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Du kan checke om der er en ring mellem de forreste remskiver.
Hvis der er det så er det sikkert derfor den ikke kan køre så hurtigt.
den brede tynde oh ikke den på glide røret

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Den her ring begrænser hastigheden : http://www.thansen.dk/product.asp?c=4852318919&n=-2116160319&pn=-1841317188
Den sidder ligesom her : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/billeder/billed0084.jpg
hey den ring er taget men der mangler de 3 plast ting der holder/styre pladen der holder rullerne med den køre hva sker der ved de tre stk mangler kan det være derfor den ikke køre særligt
stærkt

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis