Drejeligt skur/hytte???

Har lige læst en artikel i pol om Berhard Shaw http://i.pol.dk/kultur/article1181310.ece.. hvor de fortæller at han havde en drejelig skrive- hytte der kunne drejes efter solen.
Hvordan laver man mon den???
Har lige læst en artikel i pol om Berhard Shaw... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Selvom sådan et damplok måske vejede 50 T. kunne to mand dreje hele herligheden rundt, når først maskinen stod rigtigt på drejeskiven, var det kun lige med at sætte den igang der var tungt. Når den først trillede kunne en mand let skubbe den rundt, da jeg var omkring de 10 år boede vi ikke langt fra sådan en remise med drejeskive, og om søndagen var der sjældent arbejdere på pladsen, så vi sneg os ind og brugte den som karusel. Når så vagten kom kunne han ikke se vores røv for bare skosåler.
Skrevet af BOFH på 01 feb 2011 20:00
Ja det ville da være en synd - især når det er fordampet ;-) Måske noget salt i vandet istedet for ;-)

/BOFH


Salt i vandet flytter ikke frysepunktet ret meget, desværre. Ellers ville vi være sluppet for isvintrene.

Næh, en tur til autoophuggeren og få en masse udtjent kølervæske. Så kan husbåden ligge i den blå lagune eller Rødehavet.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 02 feb 2011 01:33

Salt i vandet flytter ikke frysepunktet ret meget, desværre. Ellers ville vi være sluppet for isvintrene.

Næh, en tur til autoophuggeren og få en masse udtjent kølervæske. Så kan husbåden ligge i den blå lagune eller Rødehavet.

Chr.
Det ville da være det værste miljøsvineri man kan forestille sig, at bruge kølervædske i et åbent basin. Og hvad med børn der måske finder på at lege i vandet med småbåde eller andet,   tænk også på fuglene fra haven 

Jo, men billigt ville det da være!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 02 feb 2011 18:05
Jo, men billigt ville det da være!!

Jeg mener at kende dig så godt nu, at du ikke selv ville gøre det, hvorfor så lokke andre til det
Skrevet af Håndværkeren på 02 feb 2011 19:16

Jeg mener at kende dig så godt nu, at du ikke selv ville gøre det, hvorfor så lokke andre til det


Be be, undskyld og jeg gør det aldrig mere... Da jeg sad med min nathue (Bowmore) havde jeg vist ikke gennemtænkt ideen. Ja, gu er kølervæske giftigt, det ved jeg ganske udmærket (søn af en kemiker), så det burde jeg straks have overvejet og derfor burde jeg ikke foreslå det til andre. Du har ganske ret, jeg kunne aldrig drømme om at gøre det selv, kun at få ideen.

Tak for rappet over fingrene, Håndværker. Jeg havde selv bedt om det.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis