Se det nye LDS!!

Hvem vil se den næste version af LDS?

Der mangler stadig nogle ting, men den er langt nok til at blive vist frem. Det ville også være rart med lidt feedback og reaktioner fra jer, kære LDS'ere!

Hvis du er interesseret i at beta-teste, kan du skrive et svar her. Så ryger du på "beta-listen" og får en besked fra mig med et link.

Lidt om den nye version (fase 1):

Der er tale om et helt nyt design med nyt logo, nye farver osv. Derudover er det en meget stor opgradering af det bagvedliggende system, hvilket de fleste nok ikke vil opdage, men det giver os nogle nye muligheder fremover. Der kommer et nyt "profil-system", så man kan klikke ind og se mere om de andre LDS'ere.

Derudover en meget savnet funktion: Mulighed for at skifte profilbillede/avatar!!

Fase 2 kommer til at byde på helt nye sektioner på LDS...men det venter jeg med at fortælle om. Må hellere bevare spændingen


Mvh. AllanE
Hvem vil se den næste version af LDS? Der mangler... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
AllanE : Er der en grund til den beta er så langsom ? Kan se den køre på en anden server? er dette er permanent løsning eller flytter du over når alt spiller?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nej, den bør ikke være langsom - det er samme server som LDS.

Faktisk skulle den gerne køre lidt hurtigere end den "gamle". At du oplever den langsom kan være (håber jeg!!), hvis du åbner siden mere end 20 minutter efter den sidst blev besøgt. Så lukker applikationen ned og skal starte op igen før man ser første side. Derefter skal hver side caches første gang den bliver vist, hvilket gør den sløv. I praksis når sitet er gået i drift er det ikke et problem, da der altid er besøgende på LDS. Så webapplikationen går aldrig i dvale.

Og nu ingen spydige kommentarer om PHP vs. .NET :o)

Mvh. AllanE
Nej den loader faktisk ikke hurtigere, underligt nok det også selvom jeg går til siden, lukker browser helt, laver en genstart, tilgår siden igen... så hoster den sq en del...

PHP snakken kan vi tage den dag jeg får dig overtalt (Kræver nok en guldpils eller 3 til at afprøve et phpbb....)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tak for de venlige anvisninger om, hvorledes jeg undgår at se mails fra LDS ved nye indlæg.

Desværre kan jeg ikke se, hvorledes det skal implementeres i mit tilfælde, idet alle mine mailklienter (outlook expres, outlook og Microsoft mail) alle er sat op, således at de ikke sletter mails på mail-serveren. jeg har ialt fire alias'er, nemlig fælles, mand, kone og firma alle på den samme mail-server. Klienterne er så sat op, så de kun henter henholdsvis fælles + mand, fælles + kone og en tredie henter mand + firma. Dette betyder så, at jeg kan ind på alle klienterne og opsætte dem til at slette mails fra LDS, hvilket er ret simpelt, men da klienterne ikke sletter fra serveren, skal jeg manuelt slette dem fra serveren med jævne mellemrum, for ligger der for mange mails der, så tager det for lang tid at hente nye mails til klienterne.

Det, jeg efterlyste var en mulighed for i sin profil at sætte defaultværdien af fluebenet til enten on eller off, men hvis denne mulighed ikke er til stede, så ser jeg ingen anden mulighed end den valgte med en ugyldig e-mail adresse. Jeg anerkender fuldt ud, at der åbenbart er en majoritet, der ønsker det sat, og kan da også godt forstå rationalet bag dette ønske.

Hej AllanE

Jeg har først lige set dit indlæg ( er ikke i den afdeling hver dag ) men vil da også gerne være med til at teste !!

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej Allan
Jeg vil også gerne være med på den nye beta-version.

<p><strong><em>Fox</em></strong></p> <p>&#160;</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis