Se det nye LDS!!

Hvem vil se den næste version af LDS?

Der mangler stadig nogle ting, men den er langt nok til at blive vist frem. Det ville også være rart med lidt feedback og reaktioner fra jer, kære LDS'ere!

Hvis du er interesseret i at beta-teste, kan du skrive et svar her. Så ryger du på "beta-listen" og får en besked fra mig med et link.

Lidt om den nye version (fase 1):

Der er tale om et helt nyt design med nyt logo, nye farver osv. Derudover er det en meget stor opgradering af det bagvedliggende system, hvilket de fleste nok ikke vil opdage, men det giver os nogle nye muligheder fremover. Der kommer et nyt "profil-system", så man kan klikke ind og se mere om de andre LDS'ere.

Derudover en meget savnet funktion: Mulighed for at skifte profilbillede/avatar!!

Fase 2 kommer til at byde på helt nye sektioner på LDS...men det venter jeg med at fortælle om. Må hellere bevare spændingen


Mvh. AllanE
Hvem vil se den næste version af LDS? Der mangler... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af grandoldman på 31 jan 2011 21:26
Jeg må ikke kigge med

Hvorfor ? Er det ikke bare at tilgå det link AllanE har sendt i en mail?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af grandoldman på 31 jan 2011 22:44
jeg har ikke fået en mail.

grandoldman :

Mon ikke det er en forglemmelse fra AllanE's side..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af grandoldman på 31 jan 2011 22:44
jeg har ikke fået en mail.

Du har så lige fået en PM fra undertegnet i stedet for så...
grandoldman, jeg har prøvet at sende til dig igen.

jbr, lad os holde kommentarerne vedr. betaversionen i dén gruppe jeg har lavet på den side. Ellers er det svært at holde styr på:o)

Mvh. AllanE
Annonce

AllanE... det er modtaget.... og smart


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg er inde nu..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har ikke modtaget den mail fra AllanE, men har også en god forklaring på dette.

Når man sender et svar i en tråd, så er der automatisk afkrydset muligheden for at modtage en mail, hver gang der kommer yderligere svar i tråden. I modsætning til visse andre, så ønsker jeg ikke min mailbox oversvømmet med mails fra lav det selv, og ofte har jeg glemt at fjerne fluebenet og så kommer alle disse mails. Det er ikke muligt i sin profil at fastsætte at fluebenet ikke skal være sat som default, så jeg har i tidernes morgen blot ændret min mailadresse til en, der ikke eksisterer. Derfor får jeg ikke mail, når der kommer nye indlæg, men selvfølgelig heller ikke mailen fra AllanE.

Jeg ændrede min adresse til den korrekte, men må stadig konstatere, at jeg glemmer at fjerne fluebenet, så nu er den igen ændret til en ikke eksisterende. Håber i den nye udgave at få mulighed for at slå det famøse flueben fra som default. I så fald skal jeg nok ændre adressen igen, for jeg kan jo frygte for hvad der sker hvis en eller anden skulle gå hen og vælge denne dummy-adresse for sin e-mailadresse.
Skrevet af efry på 07 feb 2011 16:04
Jeg har ikke modtaget den mail fra AllanE, men har også en god forklaring på dette.

Når man sender et svar i en tråd, så er der automatisk afkrydset muligheden for at modtage en mail, hver gang der kommer yderligere svar i tråden. I modsætning til visse andre, så ønsker jeg ikke min mailbox oversvømmet med mails fra lav det selv, og ofte har jeg glemt at fjerne fluebenet og så kommer alle disse mails. Det er ikke muligt i sin profil at fastsætte at fluebenet ikke skal være sat som default, så jeg har i tidernes morgen blot ændret min mailadresse til en, der ikke eksisterer. Derfor får jeg ikke mail, når der kommer nye indlæg, men selvfølgelig heller ikke mailen fra AllanE.

Jeg ændrede min adresse til den korrekte, men må stadig konstatere, at jeg glemmer at fjerne fluebenet, så nu er den igen ændret til en ikke eksisterende. Håber i den nye udgave at få mulighed for at slå det famøse flueben fra som default. I så fald skal jeg nok ændre adressen igen, for jeg kan jo frygte for hvad der sker hvis en eller anden skulle gå hen og vælge denne dummy-adresse for sin e-mailadresse.

Man kunne også bare benytte en mail klient hvor man kan oprette regler, det har jeg omtalt flere gange herinde, på denne måde kan du tildele visse "mails" til en bestemt mappe, dvs alle mails der kommer fra [email protected] ryger i en bestemt mappe og vises ikke i din indbox...

Det handler bare om opsætning...


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg er helt enig mht. mængden af emails. Desværre er der ikke noget jeg kan gøre ved det. Hvis vi ikke har muligheden for at få en mail ved svar på indlæg, så dør mange tråde ud, fordi folk ikke er opmærksomme på at der kommer svar. Der gik da heller ikke længe før jeg fik kommentarer om det, da funktionen forsvandt efter en opgradering for en måneds tid siden. Den var savnet.

Så der bliver ikke ændret på dét. Men mkh har fuldstændig ret: Det er er rigtig god ide at sætte regler op i sin mailboks, så alle mails fra LDS havner i en LDS-mappe. Du kan sågar sætte reglen op til kun at flytte mails med overskriften "Svar på indlæg (Lav-Det-Selv.dk)". Så får du mails om private beskeder i indbakken og går dermed ikke glip af noget - heller ikke de enormt vigtige mails fra mig :o)

Mvh. AllanE
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis