Se det nye LDS!!

Hvem vil se den næste version af LDS?

Der mangler stadig nogle ting, men den er langt nok til at blive vist frem. Det ville også være rart med lidt feedback og reaktioner fra jer, kære LDS'ere!

Hvis du er interesseret i at beta-teste, kan du skrive et svar her. Så ryger du på "beta-listen" og får en besked fra mig med et link.

Lidt om den nye version (fase 1):

Der er tale om et helt nyt design med nyt logo, nye farver osv. Derudover er det en meget stor opgradering af det bagvedliggende system, hvilket de fleste nok ikke vil opdage, men det giver os nogle nye muligheder fremover. Der kommer et nyt "profil-system", så man kan klikke ind og se mere om de andre LDS'ere.

Derudover en meget savnet funktion: Mulighed for at skifte profilbillede/avatar!!

Fase 2 kommer til at byde på helt nye sektioner på LDS...men det venter jeg med at fortælle om. Må hellere bevare spændingen


Mvh. AllanE
Hvem vil se den næste version af LDS? Der mangler... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu sidder vi jo alle og glæder os som små børn til at se det nye LDS....

Så er der nogen tidshorisont for hvornår en evt. opgradering ville finde sted ?
Hej alle

Jeg er og har været nede med sugdom de sidste par dage, så jeg har ikke fået svaret jer før nu. I er alle blevet tilføjet som betatestere på den nye version og har fået en privat besked fra den nye LDS, med instrukser om hvordan I kommer derind.

jbr: "Mine gallerier" er ikke med i den første version, men jeg har leget lidt med muligheden for at få det ind på ens profil. Altså et faneblad, der viser en liste over gallerier, som man selv (eller en anden) har lagt på. Det skal nok komme!

Koludabyg: Tidshorisonter droppede jeg for længe siden, da det gik op for mig hvor usikkert alt fritidsarbejde er, når man har små børn:o) Men jeg kan snart ikke vente længere med at få den i luften - så måske skal jeg tage en uge i et kloster et sted. Hører at det er fredfyldt sådan et sted:o)

Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 30 jan 2011 15:55

Jeg er og har været nede med sygdom de sidste par dage, så jeg har ikke fået svaret jer før nu.

Jamen, undertegnet er ramt af samme, og kan forstå Orla også ligger på langs derhjemme, så det er fuldt ud forståeligt.

Skrevet af AllanE på 30 jan 2011 15:55

Koludabyg: Tidshorisonter droppede jeg for længe siden, da det gik op for mig hvor usikkert alt fritidsarbejde er, når man har små børn:o) Men jeg kan snart ikke vente længere med at få den i luften - så måske skal jeg tage en uge i et kloster et sted. Hører at det er fredfyldt sådan et sted:o)


Skrevet af AllanE på 30 jan 2011 15:55

Koludabyg: Tidshorisonter droppede jeg for længe siden, da det gik op for mig hvor usikkert alt fritidsarbejde er, når man har små børn:o) Men jeg kan snart ikke vente længere med at få den i luften - så måske skal jeg tage en uge i et kloster et sted. Hører at det er fredfyldt sådan et sted:o)

He he, kender jeg alt til, men firma og barn der gerne vil have opmærksomhed også når man er hjemme.

Et kloster ville nok ikke være ringe nej, selvom man sikkert ikke selv kan undvære sin familie så længe...
Hej AllanE..

Jeg kan da godt nok ikke komme ind på beta versionen.... taster http://www.(og så det du har sendt)... men nix... kan ikke finde siden..hjælp

Jeg synes løsningen med Gallerierne lyder rigtig fin.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg har ikke modtaget nogen privatbesked med link.
Linket er UDEN www.

efry, jeg prøver at sende igen.


Mvh. AllanE

OK... så kom det til at virke her også.
Som Koluda skriver, så kører det meget langsomt.

Umiddelbart synes jeg, at den gl. version er meget mere overskuelig end den nye.
Måske fordi man kender den gamle... ??
Nej, helt ærligt mener jeg, at  den gl. version er mere struktureret.

Jeg glæder mig til at se den nye version i færdig form.

Men jeg "tester" lidt videre......


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Nu er det ikke brok... Men folk skal holde op med at skrive http:// og www. foran de hjemmesider de vil ind på

Bare skriv f.eks. lav-det-selv.dk / google.dk etc.

Så skal ens browser nok selv finde ud af om domænet man prøver at tilgå er oprettet "korrekt" ...

Kunne godt komme med en lang forklaring om hvordan DNS virker, men det ændre ikke på fakta

Drop http og www bare skriv navn på siden.

/mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg må ikke kigge med

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis