Find 5 fejl

Find 5 fejl... ja det skulle da ikke være noget problem her, selv for en ikke bygge kyndig person.

Rigtigt dårligt håndværk - byggesjusk

Jeg sidder stadig her og er forbavset over at faguddannede personer kan lave så meget klamp på samme byggeplads.

Der er så godt som ingen af de håndværkere der har bygget på det hus, der må have noget som helst interesse for hvad de går og laver, og det gælder ikke kun det meget ringe tømrer arbejde, men da også det ringe murer arbejde, elektriker der har rodet rundt i isoleringen osv... ingen har vist nogen som helst respekt for andres arbejde, eller for kundens hus.

Nu prøver kunden da heldigvis efter samtalen med mig den anden dag, alligevel at kontakte deres forsikrings selskab, da de forventer at den tømrermester der stod for taget, går konkurs i udgangen af denne uge, eller i starten af næste uge.

Det må vi da håbe, så han ikke kan skabe mere med sit ringe håndværk.

Er det kun mig der er helt foraget over dette, eller er der andre der faktisk har set noget så slemt, eller endda værre på et nybyggeri her i 2010... ?

34 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
5 fejl kan vist ikke helt gøre det her.... Trist at sådanne "håndværkere" findes på arb.markedet!
Stakkels bygherre, føler virkelig med sådan en mand.
Var de fra Polen ?

Og det var da en snedig måde at kaste en reklame for sit eget firma ind

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nu er jeg godtnok svær at imponere.
Men det her er da nærmest en totalskade fra starten af.
Et af de projekter hvor der ikke skrives lange mangellister, men bar en ½ side med det der kan godkendes.

Det er jo utroligt at samtlige entreprenører har været fuldstændigt håbløse.

Men hvad er baggrunden?
Har bygherren selv, uden assistance, udbud i fagentreprise blandt ukendte entreprenører og troet at resten kom af sig selv.
Et eller andet sted må han jo have siddet på hænderne!!!
Annonce
Fuldstændigt forrygt
Det er jo nærmest nemmere at rive hele "lortet" ned ,og starte forfra
Fandme synd eller har man bare sovet "lidt" i timen som bygherre ???

Tim  
 
Skrevet af hpox på 24 jan 2011 21:39

Det er jo utroligt at samtlige entreprenører har været fuldstændigt håbløse.

Men hvad er baggrunden?
Har bygherren selv, uden assistance, udbud i fagentreprise blandt ukendte entreprenører og troet at resten kom af sig selv.
Et eller andet sted må han jo have siddet på hænderne!!!

Nemlig, du ramte så at sige sømmet på hovedet.

Byggeherren har selv hentet fagentepriserne hjem, og selv holdt tilsyn osv.. med byggepladsen.

Han skulle have hyret en byggerådgiver eller anden bygge sagkyndig starten af.

Polen ?


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af mkh på 24 jan 2011 21:08
Var de fra Polen ?

Og det var da en snedig måde at kaste en reklame for sit eget firma ind


Nej, det er desværre danske håndværker... endda et Jysk tømrerfirma der har lavet taget...

Nope, det er ikke reklame for undertegnet, så havde jeg lagt billeder op af noget bedre arbejde...
Skrevet af svalebo på 24 jan 2011 21:48

Fandme synd eller har man bare sovet "lidt" i timen som bygherre ???

Ja, men så avanceret byggeri snakker vi altså heller ikke om, det burde være muligt for håndværker med en smule anstændighed at lave sådan et hus, uden behov for indblanding af byggeherre, eller anden rådgiver.

Der er yderligere 24 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis