marstal 4cyl. 24hk

hej er der nogle der kan give et bud på hvad en sådan sag må koste ??????
bemærk !!!! med en defekt koblings plade..........
hej er der nogle der kan give et bud på hvad en... Vis hele indlægget
58 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ring nu til Finn i morgen som jeg tidligere har forslået dig, manden er faktisk meget flink.
Har haft en magen til se link:
http://www.youtube.com/watch?v=ElAkpYqlaOs

Jeg solgte den til marstal motor museum for 8000,- til den rigtige køber kan du godt tage noget mere men du skal nok regne med at det tar lidt tid at få den solgt ;-)

Der findes en manual den kan du købe hos motorfabrikken men der står ikke noget særligt i den.

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
det er jo ikke fordi jeg har travlt med at få den solgt:-) igen.
men plagnen er nu vil jeg sætte den i stand, sys der er lidt sjov ikke en man ser så tit jo er det ikke rigtig nok der ikke er lavet så forfærtelig mange af dem?????
Det er helt rigtigt, det var den sidste model de lavede for produktionen gik i stå. Der findes måske (et skøn fra marstal) 4-6 velkørende modeller idag resten er skrottet/gået til/samler støv og rust på deverse lofter.

Det er et godt projekt og da man stadig kan få alle reservedele samt råd og vejl. hos motorfabrikken marstal så er det også realistisk. Dog vil jeg tilføje at det er værd at undersøge om reservedelene kan fåes andre steder da man betaler rigeligt for dem hos marstal.

Spørg når du kommer igang jeg har efter hånden en del erfaring med "marstal-stillingen"!!! (Altså røven i vejret og hovedet i motorrummet)

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
Annonce
hej andersbr det er lidt svert at have hodet i maskinrumet da mand ka se at den er på et betonggulv
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

har læst vedr. afmontering af svinghjulet........... og er helt med på det skal have varme og en orndlig aftrækker samt et slask...... men hvad med den studs der sider på skal den af inden eller er det en del af svinghjulet???????
jeg mener den man kan se på det første foto..
Studsen er til svingarmen (hvis man ikke har en opretstående anordtning bag ved blokken med kædetræk) Den skal af først da den er skruet på!

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
umildbart ser det godtnok udsomom den er en del af svinghjulet??????? for nu har jeg haft taget ret hårdt fat uden held :-( vi er egnige om den skal drejes mod uret ikke? eller er der en med et lille triks?????
Tillykke med maskinen.

Personligt er jeg mere til de 1 eller 2 cylindrede modeller.. de har en helt anderledes hyggelig lyd (men smag og behag er jo forskellig)

:-) Njord

MVH Njord
Der er yderligere 38 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også