tv hifi mediecenter projekt

hej jeg har en kommode på ca 80cm højde tror jeg. jeg ved med sikkerhed at mit fladskærms tv skla stå på det eller hænge på væggen så foden er lige over toppladen på skænken. forestiller mig mit tv skal være 32-37 tommer derudover vil jeg have integreret stereoanlæg. mit spørgsmål er så når dette anlæg skal kunne afspille cder og dvder (og evt mp3 filer) samt radio hva skal jeg så vælge??? en squeezebox, mediecenter hvor jeg ligeledes får stor harddisk til at kunne optage tv på samt gemme mine film fra dvd på??? eller en soundbar eller lille anlæg. min forestilling er et tv til max 4500. og anlæg til max 3500kr vil dette kunne lade sig gøre og hva skal jeg vælge??? kom gerne med bud på tv og anlæg.

en pc mediecenter hva skal den indeholde???
bluray dvdafspiller og evt brænder.
500- 1000 gb harddisk minimum mulighed for opkobling af ekstra harddisk. Vi har ca 100dvd film der skal ligges ind.
radio
digital tv tunerkort c, da vi bruger det her gemmen antenneselskab, men bør måske være tv tuner t/c

hva ellers
hej jeg har en kommode på ca 80cm højde tror jeg.... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er stilen fra fjolset mkh, han kan ikke tale pænt til folk, han starter sobert med sine indlæg, og så står de 2 brikker han kalder hjerne i vejen for hinanden, og gør man ham det klart så sender han bare en PM, hvor han sviner en til.
Må hans røv klø og hans arme være for korte.

Nå men jeg kan helt klart anbefale side recordere.dk, forum, Microsoft Media Center, MCE og HTPC, det er her HTPC folket mødes i danmark. Her er mange gode eksempler på HTPC opsæt.

pml36, der er ikke nogen beskrivelse af prisen på softwaren du bruger til DVD rip, hvad bruger du, hvad kan du anbefale.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
PeterR jeg må desværre give dig ret med hensyn til mhk

Jeg bruger AnyDVDhd til afkodning/crak og clonedvd til rip. Som koster ca. kr. 800,00 for en livslang opdatering
findes sikkert andre programmer der kan det samme, men jeg fortrækker disse programmer da jeg selv kan vælge hvor meget eller lidt/ om filme skal komprimerets (hvilket de ikke skal) det ser nu bedst ud på en sony kdl-40w4000(ikke at forveksle med et medion) :-)
hej der kan i så fortælle lidt om (ja det er flovt at indrømme min manglende kendskab) hvilke programmer der skal til for at rippe en dvd. kan jo snildt ligge dem jeg har på pc så
et meget nemt program er dette http://www.slysoft.com/da/anydvd.html
okay. mener blot min bror bruger clone dvd og deamon tool til at rippe med og snyde pc til at tro der er et ekstra dvd drev så filmen ligger her når den brændes på skive
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis