Intruder 1400 fra 80'erne

Nogen der kender denne maskine rigtig godt. De er ikke så dyre mere. Er det så fordi de ofte går i stykker.

Mangler der et 5'te gear, er den for høj/lav gearet, jeg kører langt.

Den har jo som std. kun 4 på dem fra 80 erne.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Nogen der kender denne maskine rigtig godt. De er... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lille Peter, du er jo næsten altid på tværs af andres mening, jeg er ikke klar over om det er en form for livsstil du har, men fred med den
Touring Clubben og Touring Nyt er Danmarks største blad og  klub med over 35.000 medlemmer, hvis du ikke kender den så må du virkelig være faldet ned fra månen for nyeligt
Kære Peter Rasmuzzen, nu er det en gammel mand bliver overrasket. Du starter denne tråd med at spørge efter erfaringer med Intruder 1400, fordi du har kig på sådan een. Du kører langt, fortæller du på SCCD's forum. Men her på siden, skriver du i dit sidste indlæg, at du kun har en cykel stående for sjov til at skrue på????
Nu er det jeg gerne vil henvise til mit tidl. indlæg: Der er for mange "hule" strejfere. Du er een af dem. Den spam du henviser til, er af gammel dato. M.h.t. medlemsblade, er det 100% medlemmerne der bestemmer om de skal eksistere. Når vores "fælles" klub, Tourng Club med 35-36000 medlemmer, udgiver et sådant magasin, er behovet der. Ja, Peter - vi er mange daglige brugere af computere, der hælder info indenbord derfra, og producerer på maskinerne, men engang imellem er det nu rart, at kunne tage sin kontakt til biker-verdenen med ind i den bløde stol eller på lokummet. Info er ikke KUN info! Det er oplevelser.

 

Ja, jeg kører langt, men ikke på MC, for det egner min XS'er sig jo ikke til, det er JO NETOP DERFOR jeg spørger til køreregenskaber kære uldal. Hver gang jeg har kørt skal der skrues, det er nu sjovt nok, men jeg vil så gerne have noget der er mere stabilt at køre på.

Det er i vores klub holdningen er at der ikke skal udgives noget på papir, dette for at holde kontingentet nede. Tryksager er dyre.

Det virker som om du besidder en eller anden viden du gerne vil værne om, hvorfor fortæller du ikke lidt om dig selv, og hvad du har af erfaringer med mc, siden du er i min intruder tråd. Hvad kører du selv på, er du medlem af eks. sccd.

Det virker lidt som om du er ude efter mig, jeg er stemplet som støj. Hvis jeg har trådt dig for nær i en anden tråd, så sig endelig til.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Håndværkeren, din drillepind som altid.
Kan jo kun skrive udfra hvad jeg selv har oplevet, jeg har kørt forum fra begge sider af softwaren i en del år.
Seneste forum dog ikke et som dette skønne sted, hvor der er et nyt indlæg for hver halve time.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Jeg holder med Peter..;-)
Mvh jan
Vidste jeg kunne regne med dig helja. Men er da ked af de på andres vejne hvis de er på forums der totalt oversvømmes af dumme spørgsmål fra nærrigrøve som mig.
Men en anden bruger får nok ret lige nu. Der er så meget økonomisk tovtrækkeri inden for sygehusvæsenet hvor jeg er ansat, så jeg skal vist lige holde igen med kapitalindsprøjtningerne i nyt jern. Jeg har vist også dummet mig med nogle aktier i en jysk propelvirksonhed for et år siden.....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hvis vi lige skal vende tilbage til spørgsmålet, så ej jeg ejer af en Intruder 1400 på 7. år nu. Den er fra 87 og med 4 gear (se den i galleriet)
Jeg er vældig godt tilfreds og den eneste fejl jeg lige kan komme på er at cromen er slem til at skalle af på fælgene. Men nu er den jo også 23 år gammel .De er dog af alu så de ruster ikke. Jeg synes ikke man savner 5. gear med mindre man vil køre over 160 km/t i lang tid af gangen. Men så skulle man nok også lede efter en anden type mc.
Har du prøvet at spørge på http://www.motorcykelgalleri.dk. Der er også en Intrudergruppe


Tak for svarene, det lyder godt. Har mødt er par kompaner fra min klub i weekenden, de sagde det samme mht. chromen på fælgene. Kan sådan noget ikke laves så det er højglanspoleret alu. istedet. Det er da meget pænt på min nuværende.

Jeg vil kikke i galleriet.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Det er jo en gammel cykel, men der findes nogle meget velholdte i USA. Tit har de ikke gået ret meget og er så blevet stilet i garagen, fordi det ikke er en Harley :-)

Købte selv en naked goldwing fra 1981 i USA og den har kun gået 8500 miles og kostede mig under kr. 20.000 inkl. transport
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis