Pixmania #@%&*#¤..... !!

Har lige en oplevelse jeg vil dele.
Bestilte d. 13-9-2010 en GPS dims ved Pixmania.

Man kan vælge mellem:
 
- 4-5 dages levering, det koster 78 Kr.
- Levering indenfor 10 dage, det koster 44 Kr.

Da det ikke fylder mere, end at det kan være i postkassen, mente jeg, at 44 Kr. var passende for forsendelsen.
Altså skulle jeg have varen leveret ikke senere end d. 23-9-2010....troede jeg??

Men så let er det ikke. Når firmaet hedder Pixmania, giver d. 13 september + 10 dage = 28 september??

Her er Pixmanias forklaring:
Altså, leveringstidsfristen gælder først fra de får nusset sig sammen til at få afsendt varen!  Dernæst er det kun hverdage der tælles... og vupti bliver 13+10=28.

Fremgår det klart og tydeligt af deres hjemmeside?? Nej det gør det ikke. Jeg har ikke kunnet finde, at leveringstiden først starter når de afsender varen, hvilket jo er uanstændigt. Dernæst står der, at deres transportør leverer fra mandag til lørdag, hvilket i forhold til leveringstid, efter min mening, er fuldstændigt irellevant.

Jeg har betalt 44 Kr. for at få en vare leveret senest d. 23-9-2010.
Det har de ikke overholdt.
Finten med at tælle fra de afsender, betyder reelt, at de kan levere lige præcis hvornår det passer dem uanset hvad der står på deres hjemmeside.
Det var da heldigt, at de ikke først fik den sendt i december....

Aldrig mere Pixmania.......... BØVS

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Har lige en oplevelse jeg vil dele. Bestilte d. 13... Vis hele indlægget
44 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
He he, men i det mindste virker GPSèn tænkt hvis du skulle sende den retur til ombytning eller rep....

Ja, det er vist ikke lige den bedste reklame Pixmania trækker omkring sig på nettet.
Jeg tror det har noget med held at gøre. Jeg har handlet med dem før og er sluppet hel fra det.
jeg havde fundet en håndstøvsuger jeg skulle bruge. pixmania var de billigste. Jeg bestilte den så via deres ebay shhop i tyskland. der var prisen lavere end i danmark. jeg bestilte den lørdag og modtog den tirsdag.

og det bedste er at støvsugeren faktisk virker. om den virker på engang som forventet og en gang ringere. det er en dyson og deres cykloner virker ikke helt så godt. støvsuger man borestøv fra en væg finder mange af sandkornene vej helt ind til hepa filteret.

Jacob
Er du ikke bange for en slags Nemesis, JBR?

Jeg mener, Citat: "P:S: GPS'en virker" Citat slut.
Når jeg siger og skriver noget tilsvarende om f.eks. mine gamle biler og anden mekanik, plejer lortet at gå i stykker meget hurtigt der efter!

Hu ha, hvad så den dag du skal reklamere den?

Da vil Pismania vide at behandle dig på "passende" vis!

Med venlig hilsen
ktm

 

@ ktm... jo, det burde jeg være, men jeg tror at de elektroniske og tekniske guder i dette tilfælde vil lade nåde gå for ret og lade denne GPS fungere i al evighed.
Den har jo ligesom skabt nok røre i andedammen.... ikk´?
På den anden side, så har jeg jo før rost vaskemaskiner og andet skrammel, til skyerne, for derefter at konstatere, at der kun gik kort tid før det meste røg i luften
En ting er sikkert... skulle det blive nødvendigt at reklamere over GPS´en, ja så har den fundet sin sidste position... og det bliver i skraldespanden.

Jeg gider under ingen omstændigheder at beskæftige mig mere med PISmania og deres fiksfakserier for at narre og udnytte kunderne.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis