Ja, så er det blevet d. 29..... venter stadig på pakken fra Pixmania.
Benyttede lige ventetiden til at ringe til Pixmania, her fik jeg, som i mandags, fat i "Mie".
I mandags fortalte Mie, at pakken skulle komme i går, d. 28. Nå, men som bekendt udeblev den jo
.
Her, 2 dage senere, mener Mie, at pakken måske er blevet væk
.....
Jo, det går fint med søforklaringerne..... nu er det så så heldigt for os stakkels forbrugere, at Pixmania "tilbyder" os at efterlyse pakker der angiveligt er blevet væk. Det ville jeg så gerne have gjort, fortalte jeg Mie.
- "Ja, men så må du lige ringe igen på mandag, for jeg kan ikke efterlyse den de første 4 dage, efter den skulle være kommet"
Nå, da, da, .... så blev der yderligere lige lagt 4 dage på leveringstiden. Forklaringen er, at den jo kan være blevet forsinket
lidt Lidt!! Den er sgu´ da forsinket
meget i forvejen
Som bekendt skulle der have været leveret, d. 23 september. Pixmania mener d. 28, ved at jonglere med verificeringstider, afsendelsestidspunkter og weekender. Nu kan de så først efterlyse pakken d. 4 oktober!!!
Det bliver mere og mere amatøragtigt det her.
Vil i øvrigt lige skrive lidt om verificeringstider her:
Pixmania fortæller vidt og bredt om, at grunden til at de først kan afsende en ordre efter op til 48 timer er, at de skal sikre kunden, ved at kontrollere om det er rette bruger af det kreditkort man betaler med on-line, som foretager handlen.
Det er jo vås fra ende til anden!
Det eneste de sikrer er deres egen røv. Lovgivningen pålægger banker og firmaer der handler on-line, at bære tabet, hvis der foregår svindel med et kreditkort.
Kunden kommer
aldrig til at betale. Det betyder dog ikke, at både banker og firmaer ikke prøver at bilde folk ind, at det er dem der skal bære et evt. tab..... men det er pure opspind.
Jeg er ved at få et mistænksomt billede af, hvad det reelt er der kunne foregå i firmaet Pixmania.
Billedet handler om indtægter på baggrund af rentedage, tidlige pengeoverførsler fra kunderne, beregnede sene leveringer, beregnede
for sene leveringer (forsvundne pakker) samt indkøb af produkter fra deres leverandører, samt kredittider hos disse.
Når man skruer disse ting sammen på den rigtige måde betyder det store indtægter på verdensplan på baggrund af førnævnte rentedage.
Om de gør som skitseret, det ved jeg ikke. Men man kan da ikke se bort fra, at det kunne være baggrunden for deres måde at drive forretning på.
Laver nu et indlæg på
http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com med et link til denne tråd, gider ikke skrive det hele igen.