de bedste vinduer

Vi skal have udskiftet 6 stk vinduer (120x140cm) i vore 1970 parcelhus. Jeg har et tilbud fra et lokalt byggemarked på lidt over 3000, pr vindue (fabrikat Rationel) med 2 x energiglas.
Er der nogen, der har en kommentar til om der evt. er et andet bedre/billigere fabrikat.

På forhånd tak,
Claus Petersen

navigare necesse est
Vi skal have udskiftet 6 stk vinduer (120x140cm) i... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til info:

Jeg kommer til at betale ca. kr. 9.600,- - 8 % =under kr. 9.000,- for:

2 stk 2-fags fastkarmvinduer, 149 cm høj og 177 cm bred, malet i min farve med alubundlister i samme farve +
1 stk 2-fags med 2 fastkarm og et topstyret i det ene fag  - ren fastkarm i det andet fag - selvfølgeligt også i min farve med alubundliste i farven - samme mål.

det er billigt - for at få de 8 % skal så forudbetales - men hvor kan man få 8 % i rente om måneden

Og........... så er det danskproduceret

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Så er de sat i - er fint tilfreds med kvaliteten

Ser da også fine ud på billederne...
Ja helt klart, det ser super ud. Flot arbejde med vinduerne!

http://www.lyrk.dk

Det var en tråd om bedste vinduer...........

Og de vinduer fra Danske vinduer er god kvalitet - de ser stadigt ud som nye både indvendigt og udvendigt her 4 år efter - og ingen problemer med dug mm.

Priserne hos dem har så også fået et nøk opad - 10 - 20 % med de nye ejere,men stadigt i den lave ende - der var jo en grund til at det gamle firma gik konkurs - priserne var nok for lave i forhold til produktionsomkostninger.

Føler stadigt med alle dem, der tabte penge, primært de private, der havde forudbetalt - jeg nåede så at få mine inden - og jeg havde også forudbetalt for at spare 8 % - det er så helt slut ved internetfirmaer fremover for mit vedkommende - det er/bliver Mastercard/Paypal og aldrig mere bankoverførsel - selvom det er en anelse dyrere.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også