de bedste vinduer

Vi skal have udskiftet 6 stk vinduer (120x140cm) i vore 1970 parcelhus. Jeg har et tilbud fra et lokalt byggemarked på lidt over 3000, pr vindue (fabrikat Rationel) med 2 x energiglas.
Er der nogen, der har en kommentar til om der evt. er et andet bedre/billigere fabrikat.

På forhånd tak,
Claus Petersen

navigare necesse est
Vi skal have udskiftet 6 stk vinduer (120x140cm) i... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til info:

Jeg kommer til at betale ca. kr. 9.600,- - 8 % =under kr. 9.000,- for:

2 stk 2-fags fastkarmvinduer, 149 cm høj og 177 cm bred, malet i min farve med alubundlister i samme farve +
1 stk 2-fags med 2 fastkarm og et topstyret i det ene fag  - ren fastkarm i det andet fag - selvfølgeligt også i min farve med alubundliste i farven - samme mål.

det er billigt - for at få de 8 % skal så forudbetales - men hvor kan man få 8 % i rente om måneden

Og........... så er det danskproduceret

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg



Så er de sat i - er fint tilfreds med kvaliteten


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ser da også fine ud på billederne...
Ja helt klart, det ser super ud. Flot arbejde med vinduerne!

http://www.lyrk.dk

Det var en tråd om bedste vinduer...........

Og de vinduer fra Danske vinduer er god kvalitet - de ser stadigt ud som nye både indvendigt og udvendigt her 4 år efter - og ingen problemer med dug mm.

Priserne hos dem har så også fået et nøk opad - 10 - 20 % med de nye ejere,men stadigt i den lave ende - der var jo en grund til at det gamle firma gik konkurs - priserne var nok for lave i forhold til produktionsomkostninger.

Føler stadigt med alle dem, der tabte penge, primært de private, der havde forudbetalt - jeg nåede så at få mine inden - og jeg havde også forudbetalt for at spare 8 % - det er så helt slut ved internetfirmaer fremover for mit vedkommende - det er/bliver Mastercard/Paypal og aldrig mere bankoverførsel - selvom det er en anelse dyrere.


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også