Fugt i kælderen

Hejsa,

Jeg var lige ved at trække nogle kabler i min kælder igår, og rykker så mit skrivebord ud og finder bagved det en plet "fugt/mug" ved det nederste hjørne på væggen.
 
Det er kun ca. 2 måneder siden jeg flyttede ind, så skrivebordet har max stået der 2 måneder.

Se evt. dette billede: http://nicoweb.dk/fugt.jpg


Der er også i et andet kælderrum små næsten usynelige revner i fodlisten hvor der dannes noget mug oven på (Minder mest om noget grøn støv, som let kan tørres af)

Er der nogle gode råd til hvordan man kan komme dette til livs?

Vh.
Hejsa, Jeg var lige ved at trække nogle kabler i... Vis hele indlægget
37 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Alle

Jeg har selv en kælder der har haft høj luftighed. 
Jeg satte affugtere op, dog steg  min el regning gevaldigt pga affugterene så det var noget øv.
 
Jeg har nu investeret i et solanlæg fra solarmargic og på 14 dage faldt min luftfugtighed med 10 % og den falder forsat. Investeringen er minimal og det passer sig selv den puster tør varmluft ind og fjerner den fugtige luft som der er i kældere, uden det koster noget i drift omkostninger

jJg er blevet så glad for produktet så jeg måtte blive forhandler af produktet,  så nu kan jeg hjælpe andre der står i samme situation som jeg gjorde. 

I er velkommende til at tage kontakt til mig på email [email protected] eller på tlf 26207089 så sender jeg noget mere info om produktet

med venlig hilsen 

Michael skøtt  
Hej Alle

Jeg har selv en kælder der har haft høj luftighed. 
Jeg satte affugtere op, dog steg  min el regning gevaldigt pga affugterene så det var noget øv.
 
Jeg har nu investeret i et solanlæg fra solarmargic og på 14 dage faldt min luftfugtighed med 10 % og den falder forsat. Investeringen er minimal og det passer sig selv den puster tør varmluft ind og fjerner den fugtige luft som der er i kældere, uden det koster noget i drift omkostninger

jJg er blevet så glad for produktet så jeg måtte blive forhandler af produktet,  så nu kan jeg hjælpe andre der står i samme situation som jeg gjorde. 

I er velkommende til at tage kontakt til mig på email [email protected] eller på tlf 26207089 så sender jeg noget mere info om produktet

med venlig hilsen 

Michael skøtt  
Hej Alle

Jeg har selv en kælder der har haft høj luftighed. 
Jeg satte affugtere op, dog steg  min el regning gevaldigt pga affugterene så det var noget øv.
 
Jeg har nu investeret i et solanlæg fra solarmargic og på 14 dage faldt min luftfugtighed med 10 % og den falder forsat. Investeringen er minimal og det passer sig selv den puster tør varmluft ind og fjerner den fugtige luft som der er i kældere, uden det koster noget i drift omkostninger

Jeg er blevet så glad for produktet så jeg måtte blive forhandler af produktet,  så nu kan jeg hjælpe andre der står i samme situation som jeg gjorde. 

I er velkommende til at tage kontakt til mig på email [email protected] eller på tlf 26207089 så sender jeg noget mere info om produktet

med venlig hilsen 

Michael skøtt  
Hej Alle

Jeg har selv en kælder der har haft høj luftighed. 
Jeg satte affugtere op, dog steg  min el regning gevaldigt pga affugterene så det var noget øv.
 
Jeg har nu investeret i et solanlæg fra solarmargic og på 14 dage faldt min luftfugtighed med 10 % og den falder forsat. Investeringen er minimal og det passer sig selv den puster tør varmluft ind og fjerner den fugtige luft som der er i kældere, uden det koster noget i drift omkostninger

Jeg er blevet så glad for produktet så jeg måtte blive forhandler af produktet,  så nu kan jeg hjælpe andre der står i samme situation som jeg gjorde. 

I er velkommende til at tage kontakt til mig på email [email protected] eller på tlf 26207089 så sender jeg noget mere info om produktet

med venlig hilsen 

Michael skøtt  
hej det var ikke hensigten jeg syntes bare det er et super produkt som jeg kun kan anbefale til andre.

håber ikke jeg stødte nogen.

mvh

Michael skøtt
Måske aggressiv spam ligefrem!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også