Køb af MAKITA batteri sæt, men hvor?

Hej med jer.

Jeg har en 18 volt Makita boremaskine (3 gear slag osv Li-on batterier) den er jeg super glad for! Og da der skal suppleres lidt med noget andet batteri udstyr vil jeg fortsætte med Makita. Mine erfaringer (via mit tidligere job) med Makita er noget bedre end med fx DeWalt.

Men hvor er de billigst?

Boremaskinene købte jeg hos Prishammeren....

Jeg har set at der er en del med gode oplevelser på handel i England....

Det jeg vil have er noget der ligner:
- Boremaskine
- Bajonetsav
- Rundsav (træ)
- Vinkelsliber
- 2 batterier (har kun et til boremaskinen)
- Hurtig lader (har kun et alm til boremaskinen)

Jeg har set der ofte følger en lampe med hvilket er OK, men ikke noget must....

Nogen gode bud på hvor man skal handle.... ( Prishammeren har iøvrigt hævet prisen den seneste måned ;-( var ellers tæt på at købe hos dem.... )


MVH Njord
Hej med jer. Jeg har en 18 volt Makita... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Døede tråden her, eller? Jeg er selv tæt på at trykke på knappen for bestillingen af netop det omtalte sæt hos toolstop.co.uk, men hvis en dansk butik kan matche prisen, støtter jeg selvfølgelig hellere dem.
Jeg har skrevet et par PB'er til Robert 8900, den seneste her til aften :-)

Første svar var at han forventede at komme med en pris mandag eller tirsdag i denne uge. Men jeg har ikke fået nogen endnu.
Han får lørdagen med som mulighed for t komme med et godt tilbud. ellers må jeg erkende at der ryger en prdre til England....
Og af de seneste indlæg lyder det som om der kommer flere ordrer til Englænderne i de kommende dage....

Jeg køber da helst mine varer i Danmark, men har ikke råd til at betale vildt meget mere for varene end de fuldt lovligt kan købes i et andet EU land. Momsen er mindre i England, men forsendelsen burde være billigere her i landet... Så priserne burde være relativt ens.. Men sådan er det åbenbart ikke... Og så er vi nogen der hellere vil købe kvalitet udenlands end skod varer indenlands...

MVH Njord
Jeg har haft fat i Makita, sættet kan ikke fåes i danmark, hvorfor havde hun ikke nået rigtigt svar på.
Men sådan er det bare.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Jeg vil gerne komme med et andet eksempel på at det er billigere at handle i Danmark. Denne gang med et sæt der også fåes i Danmark og England

http://www.toolstop.co.uk/bosch-10.8v-li-ion-powerkit-gsr10.8li-gdr10.8li-gwi10.8vli-gli10.8vli-2-batteries-p5702

Dette sæt sælges til 1995,- i DK dog incl multicutter og et ekstra batteri.

http://www.toolstop.co.uk/bosch-gsb18ve2-li-gks18v-li-gsa18v-18v-li-ion-combi-drill-circular-saw-recip-saw-in-combo-kitbag-2-batts-p6812

større sæt incl stiksav sælges til 5500,- i Danmark

http://www.toolstop.co.uk/dewalt-dcx5pakb2-18v-xrp-5-piece-kit-replaces-dc5pakb2-p11306

Dette sæt sælges til 300 kr dyrere i danmark, men så leveres det med lithium batterier i stedet, med 2 års garanti.
Det givne sæt er nemlig udgået for flere år siden hos dewalt.


 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Annonce
Så er pakken kommet....
Den blev bestilt fredag omkring middag ogg ankom med kurrer transport mandag inden middag!

Det endte med et LXT600 kit fra Makita! Har leget lidt med sættet.. Og glæder mig til at få det rigtigt igang  :-)

Leverandøreren endte med at blive Toolshop
http://www.toolstop.co.uk/
Og der var bare ingen problemer.

MVH Njord
Pudsigt.. Jeg bestilte samme sæt, samme sted søndag aften. Det dukkede op onsdag middag. Det ville Postdanmark sgu have svært ved at hamle op med
Ja, det ville sikkert ikke kunne klares....

Prøvede faktisk at bestille et andet sted først, men de ville ikke sende varer ud af GB....
Jeg fik godtnok en bekræftende mail på de havde modtaget ordren.. Men da der ikke skete noget i løbet ef nogle dage, så ringede jeg til dem og spurgte hvordan det gik.... Og så beklagede de jo at de ikke osv.... Men bekræftede hurtigt på en mail at de ikke sendte noget og derfor heller ikke trak på visa kortet.

Så inden jeg bestilte ringede jeg til toolshop og checkede de ville sende, og de var der ingen problemer med...

Dejlig nemt at ringe via Skype og billigt.... Man kan nøjes med at indbetale et beløb på under 100 kr og så har man rig mulighed for at ringe til rigtige telefoner og til helt små penge....
Kan anbefales :-)
Og så kan man jo chatte og sende dokumenter af rimelig stor størrelse via Skype også....
Jeg bruger det meget sammen med mine kolleger i det store udland (Kina, GB og USA)

Venligst Njord

MVH Njord
Skal lige have stikket skiftet på laderen da det jo er leveret med engelsk stik standard.....
Men det klares jo også hurtigt....
Faktisk en overraskende lækker taske der er med...
Solid og med masser af lommer og fastgørelser osv....
Troede ikke det var noget der havde nogen reel værdi, men den tror jeg nu man kan blive glad for også :-)

MVH Njord :-)

MVH Njord
Fik brugt bajonetsaven en del idag....
En gammel væg i forskalling med rør og puds samt gips på hver side blev fjernet...
MAskinen fungerer fint, men den sluger godtnok en del batteri når man skal save meget....
Meget mere end jeg havde forventet....

Så der skal ofte skiftes batteri,,, men så kører der også derud af...

MVH Njord
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis