Køb af MAKITA batteri sæt, men hvor?

Hej med jer.

Jeg har en 18 volt Makita boremaskine (3 gear slag osv Li-on batterier) den er jeg super glad for! Og da der skal suppleres lidt med noget andet batteri udstyr vil jeg fortsætte med Makita. Mine erfaringer (via mit tidligere job) med Makita er noget bedre end med fx DeWalt.

Men hvor er de billigst?

Boremaskinene købte jeg hos Prishammeren....

Jeg har set at der er en del med gode oplevelser på handel i England....

Det jeg vil have er noget der ligner:
- Boremaskine
- Bajonetsav
- Rundsav (træ)
- Vinkelsliber
- 2 batterier (har kun et til boremaskinen)
- Hurtig lader (har kun et alm til boremaskinen)

Jeg har set der ofte følger en lampe med hvilket er OK, men ikke noget must....

Nogen gode bud på hvor man skal handle.... ( Prishammeren har iøvrigt hævet prisen den seneste måned ;-( var ellers tæt på at købe hos dem.... )


MVH Njord
Hej med jer. Jeg har en 18 volt Makita... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af robert8900_5 på 06 aug 2010 21:53
Jeg forstår ikke hvorfor det er folk de er så ivrige efter at købe deres maskiner i udlandet.
Prøv at gå i det lokale byggemarked, og virk lidt interesseret i et af de større sæt. Jeg vil vædde min gamle hat på, at I nok skal få en pris der slår diverse net butikker.
Nu arbejder jeg selvfølge også selv i byggemarked, så jeg kender priserne lidt bedrer.
Eksempelvis er prishammeren.dk ihvert fald for dyre i forhold til hvad vi får for samme vare.

Det syntes jeg ellers ikke passer med virkeligheden. Men hvis du mener du kan lave gode tilbud, så syntes jeg da vi skal samle til bunke her på sitet og lave samkøb. Jeg er selv på udkig efter et nyt makita-sæt og har stadig ikke kunne finde nogen som kan matche de engelske priser
Hej Robert 8900

Jeg hører da rigtig gerne "din" pris på det omtalte sæt:
Et komplet LXT600 sæt plus en stiksav:
http://www.angliatoolcentre.co.uk/makita-lxt600+jigsaw-18v-7-piece-kit-3-x-3-0ah-li-ion-batteries-pid8227.html

Sættet består af følgende:
BHP451Z Boremaskine
BSS610Z Rundsav
BJR181Z Bajonetsav
BTD140Z Slagnøgle
BGA452Z Vinkelsliber
BJV180Z Stiksav
BML185 Lampe
3 stk Li-Ion batterier
Hurtiglader
Taske

Hvad er din pris incl leveing i Dk?

Svar gerne på en PB hvis du foretrækker dette.

Sættet skal anvendes som hobby maskiner til eget brug er der er "kun" tale om et enkelt sæt.
Så det handler ikke om at jeg skal ind som videresælger eller lignende.
Som forbruger er jeg bare intereseret i at få varene til den rette pris :-)

Og skal der 2 ekstra klinger (af de tynde 1,5mm) med til rundsaven, hvad skal det så koste, jeg tænker på en fintandet og en i mellem klassen?

MVH Njord :-) Håber på en passende pris så vi kan få handlet :-)

MVH Njord
Jeg tager opgaven på mig.

Indtil videre er sættet ikke tilgængelig i Danmark, men jeg skal nok komme med en pris, såfremt sættet kan leveres i Danmark.

Bortset fra det er ringere maskiner der er med i det engelske sæt og at det kun fåes i england, skal jeg nok komme med mit bud.
Som du selv er inde på har jeg 900 kr. at gøre med på selve maskinerne, jeg skal blot finde et ekstra batteri.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Hvis ellers Det kan blive en fornuftig pris vil jeg nok også gerne byde ind på samme sæt
Annonce
Skrevet af robert8900_5 på 08 aug 2010 17:56
Bortset fra det er ringere maskiner der er med i det engelske sæt og at det kun fåes i england, skal jeg nok komme med mit bud.
Som du selv er inde på har jeg 900 kr. at gøre med på selve maskinerne, jeg skal blot finde et ekstra batteri.
Jeg forstår ikke hvad du mener med ringere maskiner, der er med i England?

Det er netop boremaskinen med 3 gear, slag der er med i England.
Det er også rundsaven med støvsugerudtag og LED lys der er med i England-
Og det samme gør sig gældende for bajonetsaven at det er den "store" model med lys og bælteholder, der er med i England.

Som jeg ser det er der netop tale om top maskinerne der er med i England. Mens der skal vælges hos Prishammeren for at upgrade til det niveau.

LXT600 sættet er vel tilgængelihgt i Danmark, der skal så blot suppleres med stiksaven :-)

Men jeg ser da rigtig meget frem til en fornuftig pris :-) For jeg handler da rigtig gerne her i Dk.

Venligst Njord :-)

MVH Njord
Skrevet af robert8900_5 på 06 aug 2010 21:53
Jeg forstår ikke hvorfor det er folk de er så ivrige efter at købe deres maskiner i udlandet.
Prøv at gå i det lokale byggemarked, og virk lidt interesseret i et af de større sæt. Jeg vil vædde min gamle hat på, at I nok skal få en pris der slår diverse net butikker.
Nu arbejder jeg selvfølge også selv i byggemarked, så jeg kender priserne lidt bedrer.
Eksempelvis er prishammeren.dk ihvert fald for dyre i forhold til hvad vi får for samme vare.



Det er jo lige præcis derfor, at fx jeg bliver træt af at handle i sådan en butik som den du arbejder i! (Du skal endelig ikke opfatte dette som et angreb på din faglige ekspertise - det er ikke meningen. Dette handler udelukkende om de overpriser vi danskere betaler for varer hvis ikke vi kigger os godt for). Du skriver, at I får produkterne ind til meget billige penge (dvs. billigere end fx prishammeren sælger dem til), men alligevel sælges de ikke billigt før man begynder at prutte om dem. Det er sgu for ringe og det betyder, at folk der tror på den pris de ser i butikken er oprigtigt bliver taget ved næsen. Personligt gør jeg meget for at finde det sted hvor jeg kan få varen billigst og jeg går altid uden om butikker med prisgaranti og ligende, der pludselig gerne vil sælge til nabobutikkens pris, hvis den er lavere. Hvorfor ikke konkurrere på prisen med det samme - det kunne jo være at man faktisk øger salget, omsætningen og overskuddet? Men mon ikke at det danske marked er for lille til at denne sunde konkurrence kan eksistere - det tror jeg, og det er også derfor jeg for det meste handler i udlandet.
Hej

Har du evt. prøvet at kikke på http://www.bn-elektro.dk/?id=15&parent=15
Husk lige at BN elektros priser er + moms

mvh jens

Prøv Ebay.com og Ebay.de
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis