trægulv problemer :(

Hej, Har et oliebehandlet trægulv som ikke rigtig er blevet passet da jeg ikke har brugt rummet, og bare brugt det til opmagasinering. Nu opdager jeg til min gru at der har ligget en pose frugt eller et eller andet, som har sivet ud af posen og lavet en ordentlig mørk plamage på gulvet samt noget vådt tøj som har lavet en anden plamage ! Har prøvet at vaske det væk med vand, og brun sæbe men det hjælper ikke det store. Jeg vil gerne prøve så meget som muligt da jeg ikke lige har råd til at skifte gulvet og står og skal leje huset ud Kan i komme med jeres bedste ideer til hvad jeg kan bruge af ting og sager for at se om det kan blive godt/ udbedret ? Findes der ikke noget rigtig kradsbørstigt trærens af en slags ? eller nogle kemikaler man kan bruge ? fik at vide at det var en fordel det var oliebehandlet, dog har det ikke kunne afvise det som er røget ned her. Håber virkelig i kan give mig nogle input til hvad jeg kan prøve, og evt. angiv mærker på de produkter i kan anbefale ?
Hej, Har et oliebehandlet trægulv som ikke... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
og nu nævnte du professionel gulvafsliber, et slag på tasken - hvis man skal slibe hele gulvet, ca. 25 m2, hvad prisleje ligger man i sådan ca ? og hvor lang tid tager det ca ?
Kære allesammen, tusind tak for jeres hjælp her, men jeg kaster håndklædet. Jeg er sgu ikke en der kan lave noget selv.

Og som en rigtigt pointerede, så er mine evner nok givet bedre ud andre steder, og med lidt hurtig hovedregning kunne jeg både tjene ind til en gulvafslibning af en professionel og få overskud hvis jeg havde samlet flasker i den tid jeg har brugt på den skide plet.

Vil dog takke jer mange gange for jeres svar her, jeg er sikker på en med nogle tommelfingre der var skruet ordentlig på kunne finde udaf det, men jeg giver sgu op.

Det kan dog være jeg spørger om et par andre ting i nær fremtid !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis