SOL LUFT FANGER ??

Efter at have surfet rundt på nettet, har jeg besluttet mig at lave en selv men er dog lidt i tvivl om de forskellige metoder. 1. tomme dåser metoden, eks. laver jeg en med 64 tomme dåser 8*8 maler dem sorte, Hvad er så bedst at "serie" forbinde dåserne eller "parallel" forbinde dåserne ?? 2. kan man evt. bruge spiro rør istedet 3. montere en sort metal trapez plade istedet for rør eller dåser. Ser frem til at høre hvad du/i har at sige til mine spørgsmål, hører desuden gerne om andre metoder og løsnings forslag. Mvh Christian
Efter at have surfet rundt på nettet, har jeg... Vis hele indlægget
53 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
1: Skift til en browser som mere end 3 personer i verden kender til eller lær at leve med at ikke alle sites fungerer, jeg er så træt af at høre på jer kloge hoveder.... hvis i er så kloge hvorfor vælger i så ikke en browser der virker.

2: Som jeg husker det så er der ikke monopol på at lave fora, så i kan jo evt. lave jeres eget lille perfekte sted

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Skrevet af DangMan på 14 jul 2010 20:47

2: Som jeg husker det så er der ikke monopol på at lave fora, så i kan jo evt. lave jeres eget lille perfekte sted


De kan da ikke blive enige om hvordan det skal kodes, for at være perfekt

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af DangMan på 14 jul 2010 20:47
1: Skift til en browser som mere end 3 personer i verden kender til eller lær at leve med at ikke alle sites fungerer, jeg er så træt af at høre på jer kloge hoveder.... hvis i er så kloge hvorfor vælger i så ikke en browser der virker.

2: Som jeg husker det så er der ikke monopol på at lave fora, så i kan jo evt. lave jeres eget lille perfekte sted


Der er MANGE der benytter både Safari og Chrome.... Også på windows. Har lavet et forum
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af FWM på 14 jul 2010 21:20


De kan da ikke blive enige om hvordan det skal kodes, for at være perfekt


Som skrevet andet sted så lever jeg rent faktisk af at bygge hjemmesider og har gjort det i mange år, har bygget en del frameworks som nemt ville kunne benyttes til LDS... Men når admins benytter windows servers og koder lortet i en masse forskelige sprog, så ender man op med en omgang hat og briller....... Sad but true.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
"Skrevet af mkh på 14 jul 2010 17:35


De kan IKKE banne mig, hørt om proxys ??? Abekat "

Nu skal du høre MKH.

Jeg ved du har været i dialog med AllanE, og har fået en fyldig forklaring på dit problem, og du har ret i, at vores forum ikke er perfekt, men enten må du undlade at bruge siden, eller også må du rette ind efter det der tilbydes gratis.

Så kort er den.

Hvis du fortsætter samme adfærd, vil der blive fremsendt klage til netadministator, og jeg kan love dig, at du kan spores helt præcist.


Mvh. JørgenE
Annonce
Undskyld mig lige engang makker, men spore mig ?


Sidder du og truer mig?


Det var nok ret dumt

Men du har ret i jeg har haft en dialog med Allan, jeg har sågar tilbudt at sende div patches og andet der kan være med til at rette nogle af de fejl som findes på LDS, men nææh nej...... Nok om det... nu skal der leges, folk skal IKKE sidde og true mig online..... that is pretty stupid Et random wifi som er usikkert, en terminal og en røvfuld proxys... Det er trods alt bare en windows server i benytter
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Noget helt andet er hvad er dit/jeres grundlag for et trace?



Har ikke lavet noget ulovligt i henhold til LDS, og det er hvad det kræver for i kan få udført sådan et, det må ikke ske af private årsager )


Slet min bruger hvis du ikke kan klare mosten bassemand.....

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LOL MKH, du er da bare ikke for snu, fik du ikke nok opmærksomhed som barn eller hvad er dit problem ? Jeg vil da også gerne true dig lidt hvis det skal være
Jeg har selv haft et forum engang men måtte desværre stoppe det da jeg ikke havde tid til at vedligeholde det :/ men det korte af det lange er at der muligvis findes plamhjerner som dig men som admin fandt jeg det meget sjovt at banne og slette profilerne, det er et lille klik for at slette men du skal mange flere skridt igennem for at oprette dig hver gang så go for it girl På et tidspunkt bliver du træt af det !

Tilbage til det tråden startede med !
Jeg har selv bygget en luft solfanger med et stykke trapez plade som er malet matsort og som styring bruger jeg solceller, når solen skinner laver de strøm til blæseren Der er billeder under galleri.
http://www.lav-det-selv.dk/Forum/afv/topic/aff/4/aft/79719/afpg/2

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

DangMan: har du ikk nogle mere detaljeret tejning over din luft fanger som jeg kan kigge lidt på?? så har jeg lidt at lave i min somerferie

hellere skide det ud end at smide ud..

mkh: - jeg for en bruger selv chrome til daglig og har pt 3 forskellige installeret hvor jeg browser fra - men jeg gør mig ingen illusioner om at det forskellige virksomhedssoftware der eksekverer via en browser som jeg anvender dagligt på mit arbejde forventes at fungere i chrome. Samme måde er det med forskellige specifikke funktionaliteter på visse sider - eg. editors på diverse fora.

Så som tidligere nævnt kan du 1) donere til den gode sag som lds er eller 2) bruge en anden browser mens du er på lds eller 3) blive ved med at opføre dig som en klaphat og se hvad konsekvenser det får - fakta er at de dækker langt størstedelen af brugerne af sitet med de de stiller gratis til rådighed for alle - måske du ville opnå noget mere velvillighed ved en mere ydmyg tilgang til problemet....

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også