SOL LUFT FANGER ??

Efter at have surfet rundt på nettet, har jeg besluttet mig at lave en selv men er dog lidt i tvivl om de forskellige metoder. 1. tomme dåser metoden, eks. laver jeg en med 64 tomme dåser 8*8 maler dem sorte, Hvad er så bedst at "serie" forbinde dåserne eller "parallel" forbinde dåserne ?? 2. kan man evt. bruge spiro rør istedet 3. montere en sort metal trapez plade istedet for rør eller dåser. Ser frem til at høre hvad du/i har at sige til mine spørgsmål, hører desuden gerne om andre metoder og løsnings forslag. Mvh Christian
Efter at have surfet rundt på nettet, har jeg... Vis hele indlægget
53 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af BOFH på 09 jul 2010 09:41
Sitet drives på frivillig basis og er gratis for alle... og jeg er sikker på at det står dig frit for at donere mhp at sikre lds' fortsatte eksistens.

/BOFH


Kunne aldrig finde på at smide penge efter et site der drives af admins der tydeligvis ikke aner hvad de laver og ikke lytter til sine brugere....
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Sørgeligt at du skal spamme med indlæg om dine fortræffeligheder indenfor IT, i en tråd der ikke har noget med det at gøre,- og tilmed anvende et sprog som ikke er kutyme her på sitet. Jeg synes du skal finde et andet sted at lege hvis du er utilfreds.

Skrevet af mkh på 08 jul 2010 09:13
hahaha, admins retter indlæg og så ryger tråden først i den kat (selvom den er gammel, det er flot ellers...)

Fandme et godt system i har jer her drenge

Måske i burde rette alle de fejl i har istedet for mit indlæg )

Sørgeligt


Skrevet af jancar på 13 jul 2010 22:42




@Jancar: Jeg tror at der er lidt af en troll i ham

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg har endnu ikke mødt en forum, jeg føler er lige så personlig og nært som dette.. hvis du har et forslag, er problem eller ligende, så er Jørgen E der straks og i forholdt til han driver dette ved siden af famille og arbejde, så syntes jeg det rigtig godt klaret..

de fleste af os har ikke så meget overskud i hverdagen. Så hvis du istedet tilbød, at løse de problemer du finder MKH, Det virker jo så let for dig... er jeg sikker på du bliver modtaget med åbne arme

Lopus

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
hahaahaha... yesyes har tilbudt min hjælp, men de kære admins mener de kan klare det hele selv... Så må de fandme få fingeren ud......
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Og jeg tror der er lidt halv idiot i dig????? Fjols
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du har da ret i det med admins er meget medgørlige her..
Der hvor jeg har været admin ville du havde været banned for lang tid siden...

Måske skulle du tage et koldt bad..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af grandoldman på 14 jul 2010 17:34
Du har da ret i det med admins er meget medgørlige her..
Der hvor jeg har været admin ville du havde været banned for lang tid siden...

Måske skulle du tage et koldt bad..


De kan IKKE banne mig, hørt om proxys ??? Abekat
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du understreger jo hvor vildt genial du er... Jeg er dybt misundelig på din hjernekapacitet - og jeg fatter ved gud ikke de har fravalgt din elegante hjælp..

Og jeg har selv Proxys i medicinskabet - ellers havde jeg jo fået flere børn ik. Men jeg syntes ikke du skal blive sjofel.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af grandoldman på 14 jul 2010 17:39
Du understreger jo hvor vildt genial du er... Jeg er dybt misundelig på din hjernekapacitet - og jeg fatter ved gud ikke de har fravalgt din elegante hjælp..

Og jeg har selv Proxys i medicinskabet - ellers havde jeg jo fået flere børn ik. Men jeg syntes ikke du skal blive sjofel.


jaja det er godt med dig bassemand...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 23 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også