dvd kopisikret

hej hvordan kan man kopier nye film der er kopisikret??
hej hvordan kan man kopier nye film der er... Vis hele indlægget
42 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af grandoldman på 20 jun 2010 21:58
Velbekomme.. godt det ikke var en mandag morgen du skrev indlægge.. så kunne det jo være du var kommet til at lyde en anelse gnaven.

Men hvem definerer hvad "effektive tekniske foranstaltninger" er. ???


Ja det er næsten hele problem stillingen.
For det er vel næppe effektivt hvis en almindelig dum 5 år gammel hjemme computer ikke har noget problem med at lave en kopi.
For det er jo sådan med It teknik at det er forældet nærmest før det forlader fabrikken.
Sålænge man ikke har et system som det med spille konsoller til beskyttelse af spil  på film, ja så vil jeg mene at systemet ikke kan være effektivt.

Jacob
Mig bekendt er det lovligt at kopiere film til eget brug, f.eks. til brug i bilen, hvilket jeg har gjort flere gange..

Men nu til sagen: For at kunne kopiere skal du have fjernet kopibeskyttelsen, her anbefaler jeg SlySoft's "AnyDVD", der kan fjerne så-og-sige alle kopisikringer (og herude fjerne et utal af andre ting). Vælger du versionen "AnyDVD HD" klarer den også Bluray og HD-DVD. "AnyDVD" kan prøves gratis i 20 dage. "AnyDVD koster fra 41 EUR (ca. 300 kr) for et år til 64 EUR (480 kr) for en livstids licens. "AnyDVD HD" koster fra 63 EUR (ca. 470 kr) for et år til 109 EUR (ca. 817 kr) for en livstids licens.

Selve kopieringen kan klares med f.eks. "CloneDVD", koster fra 32 EUR (ca. 240 kr.) for et år til 51 EUR for en livstids licens.

Mere på www.slysoft.com . Bemærk i øvrigt, at ved køb af licens til flere forskellige programmer kan du opnå rabat, hvor meget afhænger af kombinationen.

Disse to programmer er efter min mening guld værd, og de mest effektive jeg kender.

Sidst vil jeg lige sige undskyld på forhånd hvis jeg har opfordret til noget ulovligt.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis