Havne... HALLO!

Hej alle rødder.

Nu har jeg brugt to aftener og det meste af vores barskab på at beskrive de havne, vi har oplevet... og hvad sker der? IKKE EN SKID, ikke så meget som en enkelt lille forkølet kommentar til nogen af de indlæg, jeg har lavet

Familien E er i gang med at rydde op i døde tråde, derfor skyndte jeg mig at lave en million indlæg (nå ja, 9, men tæt på 20) for at tråden ikke skulle uddø.

Nu må I sgu spænde hjelmen og komme på banen

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

57 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej, Nej.. og atter nej!!!
Bliv endelig ved med at beskrive havne m.m. Jeg læser i hvert fald dine levende indlæg.
Husker specielt Albuen, der ser spændende ud samt den sidste med krydderurter til fri afbenyttelse, en god ide.
Vil samtidig opfordre andre til at følge i dine fodspor; der er en væsentlig forskel på disse små finurligheder og den noget sterile gennemgang af facts i Den Danske Lods m.m.
God vint allesammen, baadsen/Svea.
Ja men nu har jeg ikke noget mod at havne bliver slettet.. Sejlads og oplevelser kan sagtens rumme havne og havne oplevelser..
I de søkort jeg har digitalt og de andre steder på nettet der beskriver havne og sejlforhold til havnen dækker mit behov rigeligt.. I dette LDS forum vil de stå i tilfældig orden.. Så skal man skrive noget om havne må det være specielle oplevelser og der er det så sejlads og oplevelser kommer ind..
Ikke fordi det er dårligt det du har skrevet, men håndværkerens indlæg med 9 cm ål er til at tage på.. og har jo ikke noget med selve havnen at gøre men med oplevelser.

Faktisk er det min mening at der er for mange grene og tråde nu.. man får ikke læst alle overskrifter.. Førhen kunne man få gode råd fra folk der ikke normalt ville hjælpe i den retning jeg søgte råd, men han fik læst indlægget fordi det så i en lidt bredere tråd.

Både og motor skulle slåes sammen og det skulle sejlads, oplevelser og havne også.

Det hele startede med at vi ville have knallerter ud af motorcykel tråden..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

@ktm:

Der er vi så slet ikke enige, men det behøver vi jo så heller ikke være for stadig at føre en god debat herinde

Jeg synes, sådan en kort beskrivelse fra nogle, der rent faktisk har været på havnen som fremmede brugere, er langt mere værd end alt, hvad Havnelodsen kan diske op med. Og havde jeg ikke skrevet alle indlæggene selv, ville jeg rent faktisk tillægge dem en hvis betydning i min planlægning af årets sommerferie

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Delvis enig.. men "bare" fordi man har været i en havn behøver man ikke beskrive den.. Har du oplevet noget du mener vi andre skal prøve så skriv.. og det kan du sagtens gøre i sejlads og oplevelser..

Er det ikke lidt at give en død tråd eller gren kunstigt åndedræt.. ??

Men nu du vil oplive den.. så kunne en debat om gode kontra dårlige havnefogeder være en godt debat.. Jeg har haft nogle fede dage på Enø, Karrebæksminde havn.. men havnefogden har da gjort så jeg ikke syntes det er værd at skrive om..

Rødvig er en pengemaskine hvor du skal betale i en automat.. og den ligger så perfekt til lige at nappe en eller to ekstra dage i, men jeg har efter et besøg der altid sejlet det stykke længere til Faxe Ladeplads... Alene af den grund at havnefogden fik os til at føle os velkommende... (og en god mørbradgryde)

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hvis havnefogeden ikke er værd at skrive om... er han da i særdeleshed værd at skrive om herinde

Og ja, det er da måske et spørgsmål om at prøve at holde liv i en døende tråd. I så fald må dine og andres kommentarer lægge den i graven.

Men alene dine kommentarer vedr. Rødvig og Præstø er jo nok til at folk lige overvejer, om Rødvig er den bedste p.g.a. sin beliggenhed, eller man lige skal bruge de to ekstra timer og sejle ind til Præstø.

Uden debatten have folk lagt ind i Klintholm (skodhavnen over dem alle) og sejlet direkte derfra til Dragør.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Annonce
Jeg siger ikke at indlæg der skal afgå ved døden.. Jeg siger at de sagtens kan overleve i "sejlads og oplevelser"

Jeg tror faktisk at flere vil læse dem der..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det kan du have ret i. Lad os se, hvad Jørgen og Allan finder ud af, når de rydder op i trådene. Håber bare ikke, de sletter ukritisk.

I øvrigt god kommentar du har lagt ind vedr. Skælskør, Lige nøjagtigt den slags ping-pong, jeg håber at få i gang.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Normalt bliver intet slettet her på LDS. højst flyttet..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det er dejligt at du laver sådanne tråde

Jeg sidder pt. igen ude på nordsøen, og når jeg så læser både godt og skidt om de forskellige havne, så savner jeg en båd så jeg selv, kan komme rundt og se de steder, samt mange andre

Og ja det har været fint vejr idag, næsten fladt vand (1,5-2m), og 8-12 m/s samt solskin det meste af dagen

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af albino på 02 apr 2010 22:45
@ktm:

Der er vi så slet ikke enige, men det behøver vi jo så heller ikke være for stadig at føre en god debat herinde

Hvad????

Har jeg nu også været her inde her og klåge i noget, jeg slet ikke har noget som helst begreb om??? Og fået slettet indlægget???

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 47 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også