Havne... HALLO!

Hej alle rødder.

Nu har jeg brugt to aftener og det meste af vores barskab på at beskrive de havne, vi har oplevet... og hvad sker der? IKKE EN SKID, ikke så meget som en enkelt lille forkølet kommentar til nogen af de indlæg, jeg har lavet

Familien E er i gang med at rydde op i døde tråde, derfor skyndte jeg mig at lave en million indlæg (nå ja, 9, men tæt på 20) for at tråden ikke skulle uddø.

Nu må I sgu spænde hjelmen og komme på banen

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej alle rødder. Nu har jeg brugt to aftener og... Vis hele indlægget
57 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Amen

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Så fik du den Lynæs. Og jeg får stadig mails..

Det er altså okay at ødelægge en tråd, men ikke at ødelægge ødelæggelsen.

Albino du har da en hjemmeside?? Hvorfor laver du ikke havneanmeldelser der?? og linker dertil i din signatur..

OG jeg syntes jo også at dine indlæg skaber liv i et ellers vinterdødt forum. Bådfolk spørger alt for lidt når det sner.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja ja Grom , det er jeg sådan set ligeglad med, der er jo visse personer, hvis meninger ikke betyder noget for mig. Overvejer under alle omstændigheder at stoppe, da jeg synes næsten alt går op i ligegyldigheder. Dybt alvorlige problemer, som en løs køl
bagtaliseres, af ukyndige folk, så den sejler nok bare videre. Ja mails er der mange af, jeg tror (eller ved ) at mange ikke gider al den polemik, men foretrækker direkte kontakt. Det har ikke tidligere været det store problem, men jeg ville ønske, man kunne udelukke visse personer, fra de tråde man selv starter, således at de ikke kan lave indlæg, som bare ødelægger tråden.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
lynæs: Du er een af dem som har SÅ megen erfaring med mangt og meget - deraf tænker du sandsynligvis i helt andre baner når andre fremkommer med problemer - jeg for een har nydt rigtigt godt af din erfaring og velmente råd og det takker jeg gerne for..
At de enkelte tråde til tider kan indeholde lidt formegen humor for trådens øvrige alvorlige indhold er at forvente - jeg for een griner når jeg er usikker... Tror du misforstod ""alle har ret til deres meninger (ytringsfrihed) men ikke alle har pligt til at accepterer dem... "" Det var en generel betragtning og ikke møntet på dig - personligt.. Forsøgte at få kammertonen ...

Som gom skriver - at læse LDS de lange mørke kedelige vinteraftner - uanset emnet - er for mig en lise - noget jeg ser frem til.. At kunne få råd om stort set alt - er lidt som et skatkammer og er taknemmelig for at nogen gider svare..

Sagt på jysk - det er træls hvis vi ikke alle kan være her.. Netop her på LDS burde der være plads..

Hvis jeg uforvarent er kommet til at træde nogen over tæerne - undskylder jeg herfor.............

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

Helt enig Mylady..

Og ja, lynæs skulle udkomme på lav-det-selv dvd serie.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Til mylady, jeg har ikke bemærket, du har trådt på mine tær.
til grom ironi er en dejlig ting.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ej Lylnæs.. det er ikke ironi. Det prøver jeg at undgå på skrift.. Jeg tror at mange, ligesom undertegnet, betragter dig lidt som et leksikon.. og så må du selv finde ud af at tage mod ros.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også