Billigste beklædning til skur

Hej folkens,

Jeg leder efter hvilken type udvendig beklædning jeg skal bruge til mit kommende skur-projekt. Skuret skal bruges til haveredskaber, cykler, scooter, plæneklipper osv.

Eftersom det er småt med finanserne skal løsningen være så billig som muligt men det skal være noget man kan male sort. På nuværende tidspunkt regner jeg med at væggene samlet bliver på omkring 15kvm.

Kom med jeres bud
Hej folkens, Jeg leder efter hvilken type... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

i slumkvartere er der billige byggematrialer til skuret.! :-)

som de er så meget billige at de næsten bliver kastet i narken.?

Skrevet af uldal på 17 mar 2010 05:07
sort farve inviterer en træbeklædning til at revne i sommersolen - og dn gør det. For øvrigt vil du, hvis du smider ståltag på, få en masse kondensproblemer, hvis du ikke lægger en dug under

Tja, desværre er vinduerne sorte så det bliver svært at finde på en anden farve. Og jeg har da set masser af sorte træhuse, det forstår man jo ikke hvis det er et problem at træet revner - men det er måske mere kosmetisk end et reelt problem? Vores hus har OSB plader under beklædningen, så revner burde da ikke gøre huset utæt.

Desuden regner jeg stærkt med at lægge glasklar plast trapezplader på så jeg får dagslys ind, specielt vigtigt når bygnigen delvis skal bruges som værksted i dagtimerne. Jeg vil formode at de 15cm uden beklædning i bunden samt måske 10cm uden beklædning helt oppe under taget vil give nok ventilation til at undgå kondens - tager jeg helt fejl?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også