X-factor snart slut... heldigvis...

Så lakker X-factor mod enden for i år. Én udsendelse + Le Grande Finale resterer.

Havde det ikke været så vel, ville vi have stået med et lille problem:

Elizabeth kan godt lide at se programmet - jeg tåler at være i samme stue, hvis jeg har noget Lego Technic, jeg kan beskæftige mine 17½ tilbageværende hjernecelle med

De programmer, der sendes for tiden, er nu ikke så slemme, de, der er tilbage, kan rent faktisk synge. Jeg bryder mig stadig ikke om programkonceptet, men det er trods alt mere tåleligt, end de første 2 - 3 udsendelser, hvor man så folk med nogenlunde lige så meget talent som en defekt fyrfadslighter føre sig frem og tro, de var Guds gave til Dansk underholdningsbranche

Problemet er, at der er to udsendelser tilbage - men kun én Lego-ting på den pæne side af 1000 kroner uden recept, jeg ikke allerede har  Og bare to klodser mere i huset, så skal der sættes en hylde mere op

Så til finalen bliver jeg nok nødt til bare at sætte mig op på kontoret og se noget genudsendelse fra Discovery. Vi har hverken plads eller råd til Den Store Mobilkran

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Så lakker X-factor mod enden for i år. Én... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
BAAAA - BAAAA kan du da blive ved

for øvrigt en rigtig lækker model
bringer minder frem fra export årene

god fornøjelse med den
du burde næsten gå over til at lave
dem i træ det er der nok større udfordring i
og et langt større udvalg af planer
så du kan lave dem fra scrats af

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

albino.

du kal lave en "byggefilm" med timelap.!
der hvor du tare bet billede ad gangen for hvær komponent der sættes på.
der kan du se i www.youtube.com under lego building.
godt nok en halv gammel tråd.
Hej lille Hans2 ! Keder du dig nu igen
Sidst tråden var igang, var i maj måned 2010
Du må se at få dig nogle sundere interesser  
håndværkeren.

okay.

jeg skule lige se om albino. stadig bygger lego biler.!
Ja men stadig aktuel...

Der er kommet en ny stribe modeller, bl.a. en Mercedes Unimog og en 'superbil':

Dem må jeg naturligvis have med i samlingen henover det mørke halvår, så det er tæt på - men heller ikke mere - at jeg glæder mig til X-Traktor, Talentløs 2011, Flopstars og alt det andet skrammel, der hører årstiden til.

Problemet er bare, at jeg ikke har flere ledige hyldemeter til dem

Annonce
unimug. så har du et køretøj der kan køre over legostok og legosten.!
næst efter legolavefødder.!

og

super bilen er rigtig fed at se på. er en af de hurtige.
der kan køre væk fra lego police.

og

flotte køretøjere du har
Jeg er sikker på at du har masser af plads til hylder, hvad med en hel reol hen over sengen. I ligger jo aligevel ned når i opholder jer i den, så reelt behøver der ikke være mere end siddehøjde over sengen
Skrevet af Håndværkeren på 09 sep 2011 23:31
Jeg er sikker på at du har masser af plads til hylder, hvad med en hel reol hen over sengen. I ligger jo aligevel ned når i opholder jer i den, så reelt behøver der ikke være mere end siddehøjde over sengen

Hvad ved du dog om det??????
Har du ikke hørt om bl.a. børn der hopper i sengen?

Med venlig hilsen
ktm

Jo det har jeg hørt om Ktm, jeg regner dog med at Elisabeth og Lars har fået de småbørn de har behov for at sætte i verden. Så med mindre de leger Tarsan og Jane, hvor Tarsan (Lars) entre klædeskabets top for at kunne springe på i farten. Kan jeg ikke se nogen grund til at spilde så meget god plads
Vi har ganske rigtigt fået rigeligt med børn, og ingen af dem hopper i sengen længere (i hvert fald ikke i vores, hvad de gør i deres egen, blander vi os ikke i længere)

Men der er stadig et par voksne i huset, som ind imellem 'hopper i sengen' 

Go' lørdag til alle 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis