X-factor snart slut... heldigvis...

Så lakker X-factor mod enden for i år. Én udsendelse + Le Grande Finale resterer.

Havde det ikke været så vel, ville vi have stået med et lille problem:

Elizabeth kan godt lide at se programmet - jeg tåler at være i samme stue, hvis jeg har noget Lego Technic, jeg kan beskæftige mine 17½ tilbageværende hjernecelle med

De programmer, der sendes for tiden, er nu ikke så slemme, de, der er tilbage, kan rent faktisk synge. Jeg bryder mig stadig ikke om programkonceptet, men det er trods alt mere tåleligt, end de første 2 - 3 udsendelser, hvor man så folk med nogenlunde lige så meget talent som en defekt fyrfadslighter føre sig frem og tro, de var Guds gave til Dansk underholdningsbranche

Problemet er, at der er to udsendelser tilbage - men kun én Lego-ting på den pæne side af 1000 kroner uden recept, jeg ikke allerede har  Og bare to klodser mere i huset, så skal der sættes en hylde mere op

Så til finalen bliver jeg nok nødt til bare at sætte mig op på kontoret og se noget genudsendelse fra Discovery. Vi har hverken plads eller råd til Den Store Mobilkran

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Så lakker X-factor mod enden for i år. Én... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er desværre bare en lidt kostbar måde at hygge sig på... vil tro at der med den seneste står for omkring 6 af de store på hylden...

Hvad med om du byggede dit eget skiv i mindre målestok og af træ ! Du kan ikke få det som et færdigt byggesæt, næh du skal selv skære alt til den med løvsav og kniv. Det vil være et Projekt du ikke bare kan færdig gøre på et par aftener. Jeg tror på at du kan
Og istedet for at købe det dyre træ til hobby brug skal du bruge træet fra Appelsin kasser og lignende. De er ofte forsynet med den helt rigtige tykkelse krysfiner !
Og til de buede stykker, hedder de spanter?, kan man tage stavene fra en smørdrittel!

På den måde er der beskæftigelse til nogle gode lange aftener, hvorved ungdomskriminalitet og anden elendighed undgås!

Med venlig hilsen
ktm

Jeg må nok blankt indrømme, at jeg er totalt landkrabbe, men derfor kan jeg jo godt komme med al min klogskab lige på een gang ud i det maritime!

Om ikke andet, kan jeg vel bringe en og anden i affekt ved at blamere mig!!

Med venlig hilsen
ktm

Annonce
Jeg ville faktisk rigtig gerne have en model i 1:10 af vores Albin stående på lampen over sofabordet, i stedet for det sejlskib, vi har lige nu. Men at bygge en model af en glasfiberbåd i træ er også lige, hvad det er...

det er ikke så svært
en hvid klat farve og den er hjemme

men ellers så kan du lave formen
af træ og så støbe over den

så er der tilet par aftener mere
men du skal nok lige indbygge
en ordentlig udluftning i stuen
gu ve va lillemor siger til det

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hun siger: Skal der støbes glasfiber herinde, er det ude under emhætten. Og så skal den dæleme ligne Bente-pigen (vores båd).

Jeg er velsignet med en kone, som tager alle mine små udskejelser med et skuldertræk... 'Er det dét, du har brug for, så gør det. Bare du ikke forventer at jeg deltager'.

Kan man være mere heldig?

Ja ja selvfølgelig kan du da støbe den også, men det er da lige lidt ud over det sædvanlige. Og det kan sagtens lade sig gøre at lave en model af  Bente II i træ !
Så blev det tid...

Der er ikke en sk.. i flimmeren i aften, og vejret er ikke just til udendørs sysler

Så efter en gang god, gammeldaws oksegrydesteg ryger der en ekstra plade i spisebordet, og jeg går i gang med denne her:

1877 stumper

Den sidste håndkøbs-model, der mangler i samlingen... men på Legos webshop er der en 'Race Truck' i limited edition, som nok kommer til at gøre denne selskab inden så længe

Ha' en god aften.

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis