Dewalt fra Harald Nyborg - noget værd

denne dewalt akku bore/skruemaskine er på tilbud mange steder..

Er det et restparti eller hvad som dewalt skal af med og er den noget værd.. Jeg kan ikke finde modellen på dewalt.dk ?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

37 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af grandoldman på 06 mar 2010 13:57
denne dewalt akku bore/skruemaskine er på tilbud mange steder..

Er det et restparti eller hvad som dewalt skal af med og er den noget værd.. Jeg kan ikke finde modellen på dewalt.dk ?

Jeg har den og er da udmærket tilfreds med den, ind til nu har den da klaret alt jeg har budt den uden problemer. ( der er dog menesker der bruger skruetrækkere som stemmejern og stemmejern som skruetrækkere, der er den ikke anbefalesværdig )



A´  VILLE SGU´  GODT HAVE SET DIG BRUGE

 DEWALTEN SOM STEMMEJERN !!!!


You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hvordan bruger man en akku skrue/bore maskine som stemmejern????

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Uden at vide det,

Så vil jeg tro der er tale om en "billig model".. Det er ikke ualmindeligt at de laver en billig version til spotpriser..
Sikkert også derfor den ikke er omtalt hos dem selv..

Men har aldrig brudt mig om DeWalt.. Vi havde dem et sted jeg arbejdede, og de blev hurtigt dårlige, slidte i gear, kunne ikke trække ordentlig og tabte alt for hurtigt strømmen..

Jeg har til gengæld kun ros tilovers for Makita.. har aldrig har problemer med deres endnu..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

det kunne ligne en økonomi af lavpris model af proff udaver.!

billige modeller der kendes på borepatronen.
men de dyre modeller har "stålring" på foreste del af borepatronen
eller helmetal borepatron.!
Annonce
Jeg sådan en dewalt maskine som du omtaler... jeg har slidt den helt og aldeles op på 2 år og fået gearet lavet på garantien én gang...

jeg synes den er dårlig... jeg bor i en lejlighed jeg godt nok har renoveret men det burde ikke tage livet af en maskine... Begge batterier er fuldstændigt færdige her efter 2 år og både lejer og gear i maskine er slidt op igen...

Jeg har lige i går forkælet mig selv med det sæt AEG bauhaus har på tilbud denne uge... lommelygte, 12v maskine med lithium batteri... 2 batterier og 5 års garanti på maskinen... til noget der ligner 89kr mere tror jeg nok... og så er den meget mindre og med 5 planethjul i gearet i stedet for kun 3
så kan man ligeså godt bruge den som stemmejernshammer.!
jeg har en blå bosch gsr 14.4V-LI. og gsr 10.8V.LI mk1. og 3.6V-LI.prodrive.
gsr 10.8V-LI-2 med borepatron. og en slagnøgle gdr 10.8V-LI.
de er en af de gode mærker ud over makita og hitaki og andre gode mærker.
Find dig en anden model. den er for dyr i forhold til hvad du får for pengene.

Jacob
Jeg har lige nu en Falke fra jem&fix og der er altid strøm på, den holder længe på en opladning, har aldrig kørt den tør. Men borepatronen og akslen den sidder på er skæv.. dvs bor og skruebits danser fra side til side.
Nu er det så let, at skrive jeg skal købe en Mikita eller remse op hvad man selv har.
Mit behov er ikke stort og jeg har ikke lyst til at købe for 3 til 4K akkumaskine.. så jeg vil lige kigge på den fra Bauhause.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

HN har Hitatchi, eller hvad den nu hedder, en 18 volt, 2 batterier, lygte og lader for en 1000mand.
Den virker udmærket, men har lige købt den, fordi jeg havde knust laderen til min no-name.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 27 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis