musik mm.

Ja nu starter den store forårsklargøreing mm. af båd mm. snart.  Jeg ville godt kunne nyde musik, nyheder mm. under arbejdet, det plejer at foregå, så alle indenfor en vis radius kan nyde med, men det skal være slut med det "lyttenasseri", så hvad kan man få, der dur til lidt af hvert, fm og dab radio og hvad ellers ? og som kan være i en lomme, gerne lidt robust og ikke en mobiltelefon. God kvalitet og ikke nødvendigvis billigst muligt. Er helt blank på det der Ipod og den slags.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja nu starter den store forårsklargøreing mm. af... Vis hele indlægget
79 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Øhh min?? ja da.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det er for at kunne indstille min nyindkøbte omdr.tæller til de faktiske. Det er man nødt til, når remskiverne på motor og generator ikke er lige store. Ved ikke hvornår det bliver.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej erik
du ka bare bruge mit unimeter i tæller mode så har du en rimelig visning på omdrejninger :-)
nu er jeg nysgerrig hva er det for en tæller du har investeret i

michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Det er sådan en fætter her men jeg tror jeg har den liggende i båden...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej Miwi jeg købte et til W montering og en timetæller , fabrikat kommer senere, der skal jo være noget at se frem til, og så kan jeg ikke lige huske det og til Grom tk for tilbuddet, som øjensynligt ikke bliver nødv.
Jeg kikkede lige ude i bilen WEMA hedder det

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
ok fint instrument kender det udmærket, de er pærenemme at montere så det finder vi to bare ud af :-)
forresten så er dytten solgt, så nu må jeg nøjes med en mazda 121 , men hva det går da også :-)

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Du er den fødte sælger, har du fået købt den anden ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Næ det haster ikke, som enhver anden krejler så må den "nye" bil jo ikke koste noget :-) eller den skal i det mindste være meget billig - så længe jeg går hjemme har jeg ikke brug for en anden bil - der skal jo være tid til at de hjemlige opgaver :-)

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Så kom den lille Sony, den er sgu ikke større end en memorystick, og den spiller bare godt, selv med de medleverede øretelefoner.
Så skal man lige finde ud af, hvordan man gør. Men radioen er er går godt igennem. Man bli'r ikke skæv i ryggen af at bruge den.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Lyder godt.. jeg vil da mene at du bare lægger musik ind, som om du gemmer det på en dongel..

Forstil dig hvilke lyd du så vil få med et par senheiser ørebøffer


Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der er yderligere 19 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også