musik mm.

Ja nu starter den store forårsklargøreing mm. af båd mm. snart.  Jeg ville godt kunne nyde musik, nyheder mm. under arbejdet, det plejer at foregå, så alle indenfor en vis radius kan nyde med, men det skal være slut med det "lyttenasseri", så hvad kan man få, der dur til lidt af hvert, fm og dab radio og hvad ellers ? og som kan være i en lomme, gerne lidt robust og ikke en mobiltelefon. God kvalitet og ikke nødvendigvis billigst muligt. Er helt blank på det der Ipod og den slags.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja nu starter den store forårsklargøreing mm. af... Vis hele indlægget
79 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville købe den her og husk på at når du handler på nette skal du have 14 dages fri returret.

Du skal holde dig væk fra getmore for de er lige så dårlige som dell når der er problemer.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

tak tak, men stadig ingen mulighed for at prøve forskellige , ved ikke, om de dyrere har bedre lyd, eller det er billeddelen der gør forskellen, vil hellere betale mere, for et bedre produkt, hvis findes.

ErikChristensen 
du betaler for større skærm og software hvis den skal kunne afvikle film og billeder.
Bedre lyd får det ved at købe et bedre headset...der er nogen der påstår at allerede ved 100 kr. får du bedre lyd..
Lidt ligesom når en autoforhandler sparer penge ved at sætte dårlige dæk på din nye BMW

Svendborg

Jeg kan nu godt lide, at se hvad jeg køber før køb, eller en ref. fra een, som har en.

ErikChristensen 
forstår dig godt.. men i den retninger Fyn et uland. På den anden side så er det jo lidt som at få en julegave.

Svendborg

Annonce
så har jeg bestilt en, er det noget skidt, kommer jeg og dunker dig på maven.

ErikChristensen 
Det ser jeg frem til der findes jo mænd der betaler for at blive dunket i maven

Svendborg

Hvis du betragter det, som en nydelse, så droppes det, så er det jo ingen straf. Jeg skal ha fundet ud af, om man kan lægge bøger og måske hørespil på.

ErikChristensen 
Alt der ligger i mp3 format kan du lægge ind.

Svendborg

tror det vile være muligt at låne din omdrejningstæller en dags tid

ErikChristensen 
Der er yderligere 29 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også