musik mm.

Ja nu starter den store forårsklargøreing mm. af båd mm. snart.  Jeg ville godt kunne nyde musik, nyheder mm. under arbejdet, det plejer at foregå, så alle indenfor en vis radius kan nyde med, men det skal være slut med det "lyttenasseri", så hvad kan man få, der dur til lidt af hvert, fm og dab radio og hvad ellers ? og som kan være i en lomme, gerne lidt robust og ikke en mobiltelefon. God kvalitet og ikke nødvendigvis billigst muligt. Er helt blank på det der Ipod og den slags.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja nu starter den store forårsklargøreing mm. af... Vis hele indlægget
79 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvad med at sende den retur.. ??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

hvis du kommer på disse kanter, kan du låne den for at se om det er sååånnn en du vil ha'.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
jamen hvorfor sender du den ikke retur.. Men er det alle radiostationer.. P4 i vores køkken er noget møg jeg sætter på mono for at undgå sus og støj, Diablo gør klokkeklart igennem og det er en sony transistor men ekstra højtalere til.

Tror for øvrigt at de fleste der bruger en mp3 afspiller ikke bruger radio.

Hvilke musik lytter du normalt til.??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Folkemusik, Mark knopfler,alt muligt, dog ikke såkaldt big-band.heller ikke jazz.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Vil det så sige, at konklusionen på denne tråd er, at det ikke rigtig er muligt at modtage radio på sådanne lette apparater?

Jeg har et sæt billige høreværn med indbygget radio fra Harald Nyborg, som lidt mod forventning fungerer nogenlunde på P3 og P4, men de kan jo ikke spille egen musik.

Havde rigtignok håbet, at konklusionen her ville være opskriften på en god, transportabel radio/båndspille!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af lynæs på 19 mar 2010 11:21
Man kan sige at modtagelsen er meget afhængig af hvor man befinder sig, og ændrer sig når man bevæger/drejer sig. Men visse steder går det fint.
DR1 er rigtigt fint overalt, selv inde på teglværket.
Jeg gik ind og fandt de rigtige placeringer på prog.  og det hjalp .
Lige her og nu går det rigtigt fint.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg har altid haft den bedste radio i telefonen og også udmærket lyd med de rigtige propper i ørerne. P4 Sjælland går bedre gennem her i Svendborg end P4 Fyn gør.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg tog lige min alm. transistor med rundt, og den har da også problemer, når den bli'r flyttet rundt. Så det er nok så godt, som det kan blive.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også