musik mm.

Ja nu starter den store forårsklargøreing mm. af båd mm. snart.  Jeg ville godt kunne nyde musik, nyheder mm. under arbejdet, det plejer at foregå, så alle indenfor en vis radius kan nyde med, men det skal være slut med det "lyttenasseri", så hvad kan man få, der dur til lidt af hvert, fm og dab radio og hvad ellers ? og som kan være i en lomme, gerne lidt robust og ikke en mobiltelefon. God kvalitet og ikke nødvendigvis billigst muligt. Er helt blank på det der Ipod og den slags.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja nu starter den store forårsklargøreing mm. af... Vis hele indlægget
79 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg bruger altså sådan nogle der på arbejde hver dag. Og de dæmper fint støjen fra en vinkelsliber, men selvfølgelig ikke så godt som mine høreværn, så hvis det larmer meget skal der selvfølgelig mere til. Men man kan ikke høre hvad folk siger hvis man har sådan nogle i ørerne.
Det er sikkert rigtigt, men de skadelige decibel holder de ikke nok ude.. så ikke farlig støj er de gode mod..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja Ja det går nok, jeg prøver nok Elgiganten, hvis der bliver tid.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er sgu ingen, der har sådan en, hvornår skal du ha' din grom ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
kommer jo an på om jeg får den i føsdagsgave..

Har du prøvet at ringe til Expert

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Har prøvet flere Experter. Gi' dig selv den i gave, så får du hvad du ønsker.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
JA det er en god idé

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Du siger bare til madame, at du overvejer at købe en gave til den du holder mest af, så tror hun det er hende, og siger sikke en god idé.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det går nok ikke.. jeg er ærligheden selv Har du prøvet at sende en mail til sony.dk for at hører efter en forhandler ??

Men det er faktisk en af de ting jeg har haft sværest ved da jeg flyttede til Sydfyn.. Det er alt, undtagen brød og mælk, skal bestilles hjem og det kan tage L A N G tid før det ankommer i butikken. Ventede over 2 måneder på en solcelle ventilator til båden som nok var det længste jeg har ventet. I mens kunne jeg lige smutte fra arbejde over i Tempo Bådudstyr og se masser af dem på hylden,,

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det er ikke så vidt jeg kan finde ud af, muligt at se/høre et eksemplar her på fyn, og i følge Sony er de kun på Sjælland, det er så lige sin sag at købe på nettet uden at vide noget om varen. Eller gør man det bare ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 39 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også