Sundhedshysteri...

Vi sad lige og undrede os over, at vi overhovedet er i live i dag - og at menneskeracen overlevede det 20. århundrede...

Vi er begge storrygere, og bare vi kigger på vores nikotinbefængte vægge, ryger der mindst en uge af vores forventede livstid, hvis de nyeste undersøgelser er rigtige.

Vi kom frem til at det faktisk er farligere at have hund end at ryge  Jo, trafikken er et af de farligste steder at opholde sig i, langt de fleste trafikrelaterede dødsfald sker derude, og har man hund, er man tvunget ud i den minimum 2 gange om dagen.

Og tænk bare på, hvad det omvandrende gulvtæppe af en hund i øvrigt er skyld - han slæber støv med ind, han fælder - det er den direkte vej til astma og bronchitis. Han ruller sig i sneen, så skulle han komme til at ryste sig inden døre, står der en sky af dødbringende syreregn og mikropartikler fra diesel-os rundt i hele lokalet.

Madskålen... GYS, den skal desinficeres mindst 3 gange dagligt, hvis den ikke skal være en potentiel dræber

Og så har han dårlig ånde, hver gang han har fået middagsrester med hvidløg i

Nej, hvis vi skal være rigtig sunde, skal vi stort set leve af smeltet indlandsis (mindst 50000 år gammelt, så der ikke er sodpartikler fra stenalerfolkets bål i).

Vi er altså mange, der er vokset op i et hjem, hvor der blev røget, uden at væggene overfaldt os hver aften, som har spist fedtkanten, uden at hjertet er hoppet ud af brystet af den grund, som har leget i sandkasse, selvom sandet ikke blev UV-dræbt hver aften, og som i bund og grund har det godt og ikke gider høre mere hysteri

Selvfølgelig skal vi ikke være blinde for alt, men vi synes, niveauet har nået det latterlige, lige i øjeblikket, hvis alt virkelig var så farligt, havde vi nok ikke haft boligproblemer nu...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Vi sad lige og undrede os over, at vi overhovedet... Vis hele indlægget
58 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det var podegra, som var årsagen til, at jeg overtog Tøffen fra min kammerat, hans podegra var slem, og han passede slet ikke på med kost og drak en hel del bajersk øl, trist historie.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Når angrebet er ovre, kan man blive helt smertefri, så længe man ikke belaster leddene.
Dvs et angreb i en storetå, som er det klassisk kendte fra Kaptajn Vom, er det til at overskue konsekvenserne af.
Jeg fik fuld valuta for mine anstrengelser og fik det i begge fødder, underben og knæ, og så en snært i hænderne. Det tog 3 mdr. for fuld udblæsning. Jeg måtte sende konen hen til Harald Nyborg og købe en (Ironside)rullestol. Tænk at man kan blive begejstret for en sådan indretning.
I øjeblikket er jeg i gang med et større pladearbejde på min bil, og bliver jeg for ivrig og fortsætter for længe, hedder det rekreation den næste dag eller to.
Det kan IKKE anbefales.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af optimisten på 23 feb 2010 10:39
ja bare spring ud i det koluda bliver du meget rastløs er du meget velkommen til at hjælpe med at renovere min gamle træbåd det giver ro i sjælen
Takker...

Altid godt med lidt backup beskæftigelse hvis det skulle gå helt galt, dette ville sikkert også være hyggeligt at få lov at nusse lidt med tingene for en gang skyld...

Skrevet af lynæs på 23 feb 2010 07:38
En ting, der har virket for mig, er at ha' rygesagerne stående fremme, så der ikke bliver panik, hvis trangen melder sig, men at jeg så tænker, nå ja, sagerne er der, jeg venter lige lidt.
Har faktisk også under rygestop haft en pakke liggende i bilen, så man har ved hånden hvis det skulle være nødvendigt..

Og den pakke har faktisk ikke været så lokkende igen, det havde nok været værre at stå uden, det tror jeg du har helt ret i, for så kommer panikken...

Annonce
Ja man kan nok godt holde op. da min kone var holdt op røg jeg pr automatik mindre.

på grund af jeg altid uden for. for ikke af få hende til af falde i igen.
det gjorde hun så alligevel men det var ik min skyld
det med at holde op er ikke noget man bare lige kan gøre man skal helst være i en fase i sit liv hvor der er ro på .skulle jeg være stoppet mens jeg var selvstændig havde 2 hjemmeboende teenagere og en kone i overgangsalder var det aldrig gået selvom jeg havde taget 30 plastre 20 stk tyggegummi og 4 selvhjælpsgrupper . så find et tidspunkt hvor der er ro på og du samtidig er motiveret så er chancerne meget større.

der er altid solskin bag skyerne

Ja, det er nok ikke lige her i krisentiden at man skal begynde at holde op med at ryge...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også