Airflex til indensørs isolering. Varm luft eller hold i virkeligheden?

Dette uddrag vil kun koncentrere sig om, at anvende Airflex til efter-isolering indendørs, og det er lavet fordi man tit høre lovprisninger omkring dette produkt og om hvordan 10 mm Airfelx kan isolere op til 200 mm traditionel isolering.

Data og fakta er uddrag hentet fra Airflex hovedkatalog d. 7 udgave. (den nyeste på dansk).

Den vil være delt op i fakta og fortolkning, hvor fortolkning muligvis ikke er korrekt men derimod et syns spørgsmål, hvorfor man bør drage sine egne konklusioner.

Med venlig hilsen

Mads.


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Dette uddrag vil kun koncentrere sig om, at... Vis hele indlægget
58 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
.

Nu er det jo nok Erik Skov Petersen du sigter til?

Men han har sikkert nogle gode projekter som f.eks. luftkasteller på lejet sky, som du lige nu, i en rask handel, kan få til en gunstig pris.

Den gode fagforeningsmand er måske ikke helt så frisk til raske forretninger!!

Med venlig hilsen
ktm

 


18 mille for at sælge min troværdighed. Ærligt talt - sikkert fremmede toner - så der det sgu for lidt.

PEV, kom nu op på hesten og rid hjem efter den velunderbyggede dokumentation, der beviser dit produkts værd. Når dokumentationen er på plads lover jeg at købe mindst en rulle af dig!

Det er 414 år siden Isac Newton grundlagde den naturvidenskabelige metode. Eksperiment, teoridannelse og bevis skulle afgøre tvistigheder, ikke vidtløftige ord og filosofiske forblommelser. Kan ikke huske om han havde nedladende tale og forbandelser med.
Anyway, nu har vi hørt ordene og forblommelserne. Kom så med dokumentationen.
Byggebranchen venter på en rovolution, og så sidder du der og udlover fedtede 18 millioner.
I mit byggeprojekt går ca 23 af 166 kvm bebyggelse på ydervægge, så jeg er altså seriøst interesseret i noget der kan skære væggenes tykkelse med med måske 200 mm. Kom nu med det.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 16 feb 2011 23:05

18 mille for at sælge min troværdighed. Ærligt talt - sikkert fremmede toner - så der det sgu for lidt.

PEV, kom nu op på hesten og rid hjem efter den velunderbyggede dokumentation, der beviser dit produkts værd. Når dokumentationen er på plads lover jeg at købe mindst en rulle af dig!

Det er 414 år siden Isac Newton grundlagde den naturvidenskabelige metode. Eksperiment, teoridannelse og bevis skulle afgøre tvistigheder, ikke vidtløftige ord og filosofiske forblommelser. Kan ikke huske om han havde nedladende tale og forbandelser med.
Anyway, nu har vi hørt ordene og forblommelserne. Kom så med dokumentationen.
Byggebranchen venter på en rovolution, og så sidder du der og udlover fedtede 18 millioner.
I mit byggeprojekt går ca 23 af 166 kvm bebyggelse på ydervægge, så jeg er altså seriøst interesseret i noget der kan skære væggenes tykkelse med med måske 200 mm. Kom nu med det.

Chr.


Hej.

altså hel ærlig Chr. hvis du synes 18 mil er lidt, hvorfor har du så lille en beboelse, den skulle hunden jo ha som feriebolig.

Når man kommer med et seriøst tilbud enda på 18 Miller pr/projekt i dkr. jo så er det os for lidt i dokumentation. Man skal kun kunne dokumentere at produktet ikke virker, så er plujen til udbet. Alle dem her i forummet, de har også chanchen for hver at ku tjene til luksus pensionen ved at ku bevise deres tro, men man skal nok passe på det ikke ender som med konen i muddergrøften  Jeg synes alle skulle prøve, sansynligheden for gevinst er næsten 100% for et ganske lille indskud i for af at investere og teste Aluthermo.
Jeg vil i denne forbindelse lige oplyse at der nu bliver udgivet byggetilladelser på grundlag af reflektiv isolering og dens dokunentationer er for høj brandsikkerhed og veldokumenteret isoleringsærdier, samt at den er allergivenlig, da det ikke optager støv 

Ha en god dag


PE


Din og min livsanskuelse, Hr pev, er milevidt fra hinanden.
Jeg køber det jeg har brug for, ikke det jeg har råd til. Jeg køber ikke tre sæder i flyet, lader vandet løbe eller lyset brænde fordi jeg har råd. Det har jeg, men jeg afstår, uanset. Det er svaret på, at jeg ikke skal have et hus, der er større end jeg har brug for.
Min selvrespekt, værdighed og troværdighed er ikke til salg for 18 mill, hverken enkeltvis eller samlet. Jeg vil ikke skulle krumme tæerne hver gang jeg går forbi et spejl -ellere et stykke reflektiv isolering- for så ussel en sjat mammon.

Jeg tvilvler ikke på at der udgives byggetilladelser, som du siger. Gætter på de står under teknisk skønlitteratur, Fiktion. Undskyld min mærkelige udtryksform.
Du skriver, at dokumentationen forefindes, endda godkendte osv, og du ved hvor det er. Hvorfor kommer du så ikke frem med et link eller andet, så vi kan se det? Indtil du kommer med det vil jeg betragte dokumentationen som ikke eksisterende eller ikke fyldestgørende efter gældende regler for sådant.

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Så kan det da ikke udtrykkes pænere Chr.
Jeg magtede ikke en så fin besvarelse, som du her præsterer!
Jeg var lamslået!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af Chr. på 17 feb 2011 11:10


Din og min livsanskuelse, Hr pev, er milevidt fra hinanden.
Jeg køber det jeg har brug for, ikke det jeg har råd til. Jeg køber ikke tre sæder i flyet, lader vandet løbe eller lyset brænde fordi jeg har råd. Det har jeg, men jeg afstår, uanset. Det er svaret på, at jeg ikke skal have et hus, der er større end jeg har brug for.
Min selvrespekt, værdighed og troværdighed er ikke til salg for 18 mill, hverken enkeltvis eller samlet. Jeg vil ikke skulle krumme tæerne hver gang jeg går forbi et spejl -ellere et stykke reflektiv isolering- for så ussel en sjat mammon.

Jeg tvilvler ikke på at der udgives byggetilladelser, som du siger. Gætter på de står under teknisk skønlitteratur, Fiktion. Undskyld min mærkelige udtryksform.
Du skriver, at dokumentationen forefindes, endda godkendte osv, og du ved hvor det er. Hvorfor kommer du så ikke frem med et link eller andet, så vi kan se det? Indtil du kommer med det vil jeg betragte dokumentationen som ikke eksisterende eller ikke fyldestgørende efter gældende regler for sådant.

Chr.


Hr. CHR.

Jeg synes du skal holde dig væk fra denne gren, du fatter ik en skid af det hele, du kommer bare med en stor gang vrøvl, uden at have de i noget, man kunne få trang til at tro du er ubegavet siden ikke du hverken kan eller vil forstå.

PE

Det er bare fantastisk underholdning at følge denne tråd (og deltage en gang imellem).
Jeg er begyndt at se pev lidt ligesom de gamle kvaksalvere på det vilde vesten. Sagen er at manden _INGEN_ indsigt har i selv basale fysiske love og da slet ikke thermodynamik, men det behøver han slet ikke !
Hvis folk stiller sig kritiske overfor dette fantastiske vidunderprodukt ikke engang fysikkens love kan forklarer, kan man jo bare forsøge at være nedladende, ubehøvlet og fortælle dem, der rent faktisk har sat sig ind i hvordan produktet (ikke) fungerer, hvor uvidende og uintelligente de er. 
Når det hele bliver for varmt forlader man byen, blot for at returnere med samme påstande efter 6 måneder.

Det er lidt som de, der lægger nassereklamer ind her på forum.
Når de bliver afsløret, kommer en del også med eder og forbandelser imod de, som påpeger det forkerte.

Men på den anden side set, så har pev været på så længe, at det er gået hen og blive et muntert indslag, og da han hurtigt bliver pillet ned, er der vel ingen risiko for, at nye medlemmer ryger på galejen, når vi flittigt er efter ham

Jeg fatter så iøvrigt heller ik en skid af det hele og er sikkert ubegavet, i hvert fald når det handler om overtro, fis,fut og knald!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis